Sorry, I can't today.. My sister's friend's mother's grandpa's brother's grandson's uncle's fish died. It was very tragic.

Justin Bieber, killen alla skriver om..♥
¨
Nu vill jag berätta om två underbara Justin Bieber noveller, nämnligen http://bieberword.blogg.se/ och http://biebertime.blogg.se/! Dom två är mina absoluta favorit novller, någonsin! Dom får en att gråta (jag har seriöst fått tårar i ögonen och börjat gråta av dom två), skratta, le genom hela kapitlet, vara advensjuk, ja allting! Och dom som skriver dom är otroligt duktiga på att skriva och få allt att gå ihop. jag lovar om ni läser någon av dessa, kommer ni inte ångra er! Jag är så glad att jag hittade dom!
¨
Om bieberword.blogg.se :
Johanna, som hon som skriver heter, har gjort några noveller och den som hon håller på med nu är snart slut ( :( ) men det kommer en ny efter den! Den som hon håller på med nu heter ''The Girl Next Door'', som handlar om Hayley Ashdown som har svårt och lita på folk, hennes stora passion är basket, hennes bästa vän heter Wella och när hon var liten var hon bästa vän med Justin (Bieber) och Ally, men sedan flyttar dom och när Justin kommer tillbaka till Stratford (staden där dom bor) så ändras allting.
Jag älskar hur man känner allt Hayley känner när man läser det, och novellen är bara helt underbar. Jag älskar den! Går in hela tiden för att se om något nytt kapitel kommit haha :)
¨
Om biebertime.blogg.se :
Cassie som skriver den här är också precis som Johanna helt underbar på att skriva noveller. Den hon håller på med just nu är hennes första, och den är riktigt bra. Det är en av de första jag läste och jag har följt den sen den startade och den har varit på min topp 5 lista hela tiden. Cassie är också en av ägarna till Sveriges största Justin Bieber blogg justindrewbieber.blogg.se!
Novellen heter ''His world through my point of view'' och handlar om 17-åriga Joselyn Chandler och blir vän med Ryan Butler och Chaz Somers (Justins bästa vänner i novellen och på riktigt) och deras vänskap leder till något hon aldrig vågat drömma om!
Jag vet inte vad jag skulle göra om Cassie helt plötsligt skulle lägga ner novellen, skulle nog börja gråta för att jag älskar den så mycket! När det är sorligt är det verkligen sorgligt och när det är roligt kan man sitta och skratta hur länge som helst! Den här bloggen är en av anledningarna till att jag började läsa JB noveller, så tack så mycket Cassie!
¨
Och både Cassie och Johanna, ni ska vara stolta av det ni skriver för det är helt underbart och jag vet inte vad jag skulle läsa om det inte var för er två! Keep up the good work girls!


Åh, tack så jättemycket! Sådant här värmer verkligen och gör mig oerhört glad :) Vill också passa på att tcka för alla dina fina kommentarer. Läser varenda en och kan inte låta bli att le. Tack för att du gillar novellen och tack för dina fina ord.

Kramar Johanna!

2011-12-04 | 12:11:48

Tack så mycket för tipsen! (Haha, gammalt inlägg, vet) Jag läser biebertime.blogg.se och den är superbra. Tänkte läsa bieberword.blogg.se men såg att den var nerlagd, supertråkigt :(
Men jag tänkte om du vet några bra just nu? Jag kan själv tipsa om bieb.blogg.se och fanficsjb.blogg.se! Om du kan tipsa om några så kan du mejla [email protected]! Skulle vara skitsnällt och tack i förväg. Superfin blogg förresten :)

2013-01-14 | 16:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback