Bebislycka.

¨
Vilken dag som helst nu kommer kronprinsessan Victoria och prins Daniel att få sin bebis. Jag är varken för eller emot att ha kung/drottning men ändå tycker jag att det är roligt att Sverige får en ny prins eller prinsessa. Jag vet inte hur det är för utländska, även såna som bott i Sverige hela sitt liv, om kungafamiljen. Alla är ju såklart olika, svenskar också, men jag tycker det är roligt med det. Vaför skriver jag detta ens kanske ni undrar, jo jag läste på aftonbladet och så ville jag bara skriva om det. Det är ju en stor grej för svenska folket. Ja, hela världen faktiskt. Eller ja, mer Europa kanske, jag vet inte riktigt. Jag tycker det är roligt att barnet kommer, och jag hoppas och tror på att det blir en liten prinsessa! Jag tycker om när kvinnor bestämmer, det är en stor grej det med, med tanke på all kvinno förnedring det finns i världen.
¨
Jag har faktiskt alltid gillat Victoria. Hon är så snäll och glad och gör mycket för dom som har det svårt. Och Daniel, jag har faktiskt alltid (eller ja, alltid och alltid men ni vet vad jag menar!) gillat honom! Han verkar lite bondig haha..
¨
Okej heeeelt onödigt inlägg haha.. Men jag tycker det är lite spännande, jag är ju faktist svensk! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback