Svar på kommentar :)

Nina om I always restart a game when I know I'm going to lose.:
Hej! Vilken fin blogg du har :D Jag gillar verkligen desigen. Jag har några frågor till dig, jag har ingen blogg så jag hoppas att du skriver dom i din som du gör ibland :) 
1. Vart hittade du din design? (tänkte kanske skaffa en blogg)
2. Tar det lång tid för dig att skriva ett inlägg?
3. Du har skrivit ibland några ledsna inlägg och jag känner samma sak ibland som du gör, och hur orkar du med allt? Du har skrivit om att du har familje problem och så allt det andra du skriver, jag har också så och hur klarar du det? 
Hoppas du svarar! :)
¨
Svar; Hej Nina Tack så mycket! :D Självklart kan jag skriva i min blogg, jag tycker om att göra det! ;) Och som svar på dina frågor:
1. Jag hittade dom HÄR, det är helt gratis (om du kollar på gratis designer) och den som jag har har Amanda Matanovic gjort, jag vet att hon gör bloggdesigner, vet inte om hon gör gratis eller om det kostar, men kolla på dom sidorna eller så kan du bara söka på Google, t.ex om du ska skaffa på blogg.se skriver du ''gratis designer till blogg.se'' osv! :) Jag tycker du borde skaffa en blogg, det är skönt att skriva ut allt man tänker ibland!
2. Ibland kan det ta lång tid. Ibland tar det bara några minuter men om jag inte riktigt vet vad jag ska skriva kan det ta mycket längre tid, och på många av mina inlägg kan jag ändra dom, fast jag publicerat dom några minuter tidigare haha! Ibland är jag lite av en perfektionist!
3. Jaa du Nina, jag har familjeproblem, och jag har problem med mycket annat. Jag har t.ex väldigt dåligt självförtroende (det går som i en berg&dalbana) och jag har tvångstankar. Jag vet inte riktigt hur jag ''klarar det'', för jag pratar inte om det med någon men jag antar att jag skriver av mycket av mina tankar och känslor här på bloggen som du sett och jag tänker på när det blir ändring, som när jag kommer till gymnasiet, då blir det en ändring. Man måste ha orken att ändra på sig själv och just nu har inte jag den orken, men jag tänker positivt och många dagar känns det bättre då. Om du känner ungefär som jag gör är mitt råd till dig: Prata med dina vänner/föräldrar/lärare, någon, för det känns bättre. Jag kan inte göra det eftersom jag har stora tillitsproblem med sådana saker. Men prata om det, släpp ut allt, börja på någon sport för då får du mer engeri och kan tänka på annat, tänk positivt men det största rådet: Prata med dom du litar på. Det är det bästa du kan göra. Jag lovar, det kommer kännas så mycket bättre då! :)
¨
Jag hoppas mina svar var till någon hjälp, jag gjorde mitt bästa haha! Jag har faktiskt en liten fråga till dig, hur hittade du min blogg, jag blir väldigt nyfiken när personer jag inte känner kommenterar min blogg, eller personer jag känner lite hittar den för jag berättar helst inte om den, jag tycker nästan det är lite pinsamt haha.. Men skulle jätte gärna få ett svar på den frågan och har du någon som helst mer fråga, om vad som helst, kommentera! Jag svarar så fort jag kan, jag lovar! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback