Lies that always works: "I did my homework. I just left it at home."

Sitter och kollar på Let's Dance. Shit ass boring program.. SÅ eftersom jag har så tråkigt ska jag skriva några sanningar om mig!:
  • Jag älskar alla typer av blått.
  • Jag är en Beliber och en Directioner, men 1D är en större del av mitt liv nu.
  • Jag älskar den rockiga klädstilen, med slitna kläder och Englands flagga på tröjan, och allt det där.
  • Jag hade tandställning i två år, nu har jag en tråd bakom i underkäken och en skena som jag ar varje natt i överkäken.
  • Jag har funderat på att gå till en psykolog, dock aldrig vågat pga att jag är rädd att mina föräldrar skulle bli ledsna och kanske tycka att dom är dåliga föräldrar.
  • Jag älskar att äta mat, men kan inte laga mat. Särskilt inte på tid.
  • Jag är väldigt envis.
  • Jag hatar att vara djup med mina föräldrar, av någon anledning mest min mamma. Min pappa är inte särskilt djup.
  • Min mammas sida och min pappas sida är väldigt lika varandra, till sättet.
  • Jag har svårt att komma ihåg låttitlar, även fast jag kan alla ord till låtarna.
  • Jag hatar när mina vänner pratar om min syster på ett negativt sätt pga hur hon är.
  • Om du väcker mig på morgonen, ligger jag kvar i sängen och tänker bara på hur arg jag är på dig för att du väckte mig.
  • Många tror att jag har ett rätt bra och enkelt liv utan många komplikationer, men där har dom väldigt fel.
  • Det finns inte en enda människa i hela världen som jag skulle kunna berätta om alla mina problem för, knappt hälften av alla mina problem. Bara små snuttar av dom.
  • Jag älskar att vara volontär på katthemmet, och det är något jag skulle kunna vara resten av mitt liv.
  • Jag önskar att jag hade en gay kompis (kille), inte för bögig, men iallafall lite haha.
  • Jag irriterar mig lätt på folk men jag tycker inte om att berätta det för dom på vad jag stör mig på, ifall dom skulle bli ledsna.
  • Jag älskar att få folk att skratta och le, och skämtar ofta och har inga problem att skämta om mig själv. Jag gör ofta bort mig också, medvetet och omedvetet.
  • Jag är väldigt klumpig, stökig och glömsk.
  • Jag älskar att hoppa omkring och springa omkring, så länge det är på mina villkor.
  • Jag vill bli en ''kunglig barnmorska'' men för att bli det måste jag flytta till Stockholm, något jag vill, men jag vill inte lämna mina föräldrar, jag vill att mina barn ska växa upp lika nära sina morföräldrar som jag gjort.
  • Jag vill gifta mig och få 2-3 barn. Och ha hund. Och katt. Och gärna bo i ett hus. Jag vill kunna ge mina barn allt det jag önskade/önskar mig.
  • Att bli barnmorska är något jag kan tänka mig att (och vill) arbeta som av resten av mitt liv.
  • Jag är väldigt blyg.
  • Jag vill inte känna någon i gymnasiet, jag vill börja om på nytt, samtidigt som jag är livrädd för att vara själv.
  • Mitt favorit ämne i skolan är engelska.
  • Jag gillar faktiskt hur jag ser ut (oftast), med lite små ändringar här och där.
  • Jag hatar att vara med på bild. Särskilt om jag inte får göra en rolig min.
Hahha okej, det blev en jäkla många punkter, men hade så jävla tråkigt.. Läs om ni orkar! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback