The awkward moment when you're eating dinner at someone else's house and you don't like the food, but you have to pretend to like it.

Min lilla Nialler! ^^
¨
ÄNTLIGEN FREDAG säger jag bara! Har haft en sköööön dag idag! :D Förutom lite mycket stress på hemkunskapen då haha... x) Ialalfall, har inte pluggat idag, så måste göra det nu i helgen. Kommer förmodligen inte kunna imorgon så får ta o göra det på söndag. Efter jag varit med Qui. (Seee Quiqui, jag kommer ihåg!)
¨
Har kollat på senaste avsnittet av The Vampire Diraries också, inte det bästa. Det hände inte såå mycket, men det måste ju vara något ''mellan kapitel'' någon gång! Har kollat på trailern till nästa veckas avsnitt och det tror jag kommer bli awesooooome!
¨
Gissa vad jag har fått idag?! Jo, jag har fått hem (som jag beställde i onsdags kväll faktiskt) The Sims 3 ''I Rampljuset''! Har bara orkat spela en liten stund men det verkar rätt kul!
Aja, nu ska jag kolla på några 1D intervjuer! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback