Just Kidding!

Jag skojade bara, jag hade bara missat första avsnittet på Glee säsong 4 och 1 avsnitt på Awkward, de 2 andra (The Big Bang Theory och ännu ett Glee avsnitt) var bara promos, Big Bang säsong 6 har premiär den 27 september och Glee säsong 4 har redan börjat! 
¨
Men båda avsnittet var as braaa! Glee är typ helt annorlunda men ändå bra, och Awkward, jag troooor Jenna kommer välja i nästa avsnitt! Personligen är jag Team Jake men jag har ingen aning om vad hon ska välja.. Go Jakie iallafall! ;) Matty.. Jag gillar honom men han är kind of a jerk. 
¨
Kollar ni inte på Glee eller Awkward borde ni verkligen göra det! :D Dom är as braaa! 


Vilka är dina absoluta favorit serier? :)

Svar: Hmm. ska göra ett inlägg om det! ;D
Sofia Eriksson

2012-09-16 | 00:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback