Sommarlovet är inget att blogga om

Så, har ju sommarlov, det vet alla, och jag vet att min bloggning är sämre än sämst men jag bloggar ju inte på riktigt så ingen bryr sig väll direkt men jag kommer inte bättra min bloggning nu under sommaren bara för att jag inte har skola för min vardag består antingen av att vara ute i min mormor och morfars sommarstuga och göra ingenting förutom att slappa, hålla på med mobilen, äta, sova och plocka bär eller antingen så är jag hemma och gör ingenting förutom att slappa, kolla på TV, hålla på med data/mobilen, äta och sova! Är med kompisar också men där gör jag inte heller direkt någonting utan är bara. My life surrtenly isn't interesting guys. Allt jag tänker på är sömn, mat, One Direction och Justin Bieber. Och mobilen/TV/datorn. Det är basiclly vad mitt liv består av. Faktiskt så äter jag, håller på med mobilen och datorn, kollar på TV och halvsover just nu. På samma gång (eller ja, inte samma samma gång men under samma.. gång). 
 
Aja, nu ska jag göra någotnting.. Vet inte ens vad! Adios muchachos!


Hej! Jag har precis publicerat handlingen på http://clarities.blogg.se (min novellblogg) om min nya novell "My Fake Girlfriend". Jag kan verkligen rekomendera dig att titta in, för novellen kommer att vara sjukt, sjukt bra och uppdateras dagligen! :)

2013-07-18 | 21:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback