Glee Maraton

Halloj! Just nu har jag ett litet Glee ''maraton'' pågår, har inte kollat på de senaste 5 avsnitten så jag kollar på dom nu, har 2 kvar, och medans detta avsnitt laddar lite så tänkte jag passa på att blogga! 
 
Under helgen har jag gjort absolut nada, varit lite halvkrasslig så tagit det lugnt och så. Imorgon har jag egentligen ingen skola men min svenska klass ska till Slagsta Glass imorgon vid 14.00, så alla ska dit! Innan det måste jag dock gå till mamma och lämna lite kläder som jag ska ha med mig till Cyyypern! Måste ju börja packa och fixa! Åker till Stockholm på torsdag och ska sova där på hotell och så går flyget vid typ 7 på morgonen så ska vara där vid 5-6 senast, och jag tror det tar ungefär 5 timmar att flyga? 4 ½? Nått sånt, och så är vi framme i Cypern runt 12 på dagen och så stannar vi där i en vecka, alltså till den 14! Så jäkla skönt! Älskar verkligen att åka utomlands, det bästa jag vet och tack och lov älskar mamma det också, så vi åker minst 1 gång om året och detta år var det som sagt Cypern! Förra året var det England! Jag tror jag är uppe i ungefär 12 länder? Antingen blir Cypern nr.12 eller 13. Nästa år tror jag det blir Italien! 
 
Nej, nu ska jag ta och kolla klart på de sista avsnitten av Glee så det inte blir allt för sent! Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback