Tillfällig

Hej ! Okej, ingen vet att den här bloggen finns än (bara jag och pernilla faktiskt ;)) Men jag skriver lite ändå. Den här stilmallen är bara tillfällig ! Jag SUGER på att fixa sånt här, stilmall och header och allt ! Måste be någon hjälpa mig... Eller åtminstonde ge mig nån bra sida ! Jag tror pernilla sa nån sida men kommer inte ihåg vad den heter haha ;P Ska fråga imorgon eller snart på sms. Okej men ska fortsätta fösöka fixa nu haha, seees !

Mitt första inlägg på min nya blogg här på blogg.se (eller jaa webblogg.se)

Hej alla läsare ! Nu har jag gjort mitt första inlägg på den här nya, och bättre bloggen ! Som alla (eller nästan alla) vet så har jag ju haft på bloggplatsen.se förut men den var jobbig och jag tycker att blogg/webblogg.se är mycket mera ''seriöst'' ! Bloggen kommer bli snyggare senare, för jag ska sova nu eftersom klockan är 00:50 men när ni ser bloggen är den kasnke snyggare då, det får vi se om jag bestämmer mig för att säga att jag har bytt blogg innan eller efter jag har fixat den lite ! Jag kommer ha kvar min gamla blogg på sofiaeriksson.bloggplatsen.se, även om jag inte kommer skriva något i den. Jag vill inte ta bort den för jag vill kunna se alla gamla inlägg jag gjorde. Har nästan haft den bloggen 1 år, skulle det ha blivit i Juni, tror jag det var. Men jag tröttnade som sagt :) Okej men nu så ska jag faktiskt sova ! Godnatt allihopa :*

Välkommen till min nya blogg!