Grattis på födelsedagen Amanda! ♥

Grattis på 21 årsdagen världens bästa syster! ♥

Long Time no seen

Hallå där blåbär! Ska jag vara helt ärlig så har jag faktiskt glömt bort att jag har en blogg.. Inte tänkt på den alls. Kanske inte direkt gör något då jag verkligen inte har något att skriva om. Skolan är tråkig och jobbig, jag gör inte direkt något efter skolan, jag är mest hemma bara.. Fast igår var jag med mina släktingar hela dagen och idag fyllde pappa år så jag, min syster, faster och farmor har firat honom idag! 
 
Meen nu har jag sportlov i 8 dagar, och jag ska försöka vara med några annars ska jag sooooovaaaa! Vet inte hur länge sen det var då jag sov utan att ställa larm! Så det ska bli jäkligt skönt, ska gå och lägga mig snart faktiskt. 
 
Nu faktiskt! Ska bara kissa först för det känns som om min blåsa ska explodera! ;) Godnatt på er, jag ska försöka blogga mer! 
 
 
79 dagar kvar till One Direction, 64 dagar kvar till Justin Bieber! 

Grattis på födelsedagen pappa! ♥

Grattis på 49-årsdagen världens bästa pappa! ♥♥♥♥♥♥

Happy birthday Ed Sheeran! ♥

Happy 22nd birthday Eddie! ♥♥♥♥

No homework so far

Hallå där! Hade tänkt att blogga igår men precis när jag skulle logga in så började Wifin krångla så då sket jag i det. Igår kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde, ingenting riktigt tror jag väll, men idag har jag varit med min syster hela dagen. Slutade vid 1, hon kom hit (till pappa) vid kvart i 2, och gick hem vid 10 tror jag, så ja, hela dagen pretty much. Vi var hemma hos farmor ett bra tag, sedan var vi på tuna park, sedan åt vi hemma hos farmor och sen var vi bara och slappade här hemma.
 
Ganska så skön dag! Men det skönaste är nog att jag inte har några läxor överhuvudtaget. Ingenting. Jag ska göra ett matte prov som jag missade för jag var sjuk men det är inte förns om över en vecka. Har ingenting tills denna vecka och det är suuper skööönt. Hoppas vi inte får något.. *peppar, peppar, ta i trä*. ;) 
 
Aja, nu är klockan snart 20 i tolv så ska antingen kolla på en film för jag börjar inte förns 10.30 imorgon (fast ska vakna vid 9 för jag ska duscha) men ändå länge, eller så ska jag lägga mig. Vi får se om jag hittar någon film jag vill se! Godnatt på er! 

Grattis på födelsedagen mamma! ♥

Grattis på födelsedagen världens bästa mamma, jag älskar dig! 

Happy 19th birthday Harry Styles! ♥

Happy birthday Harry!