Today I don't feel like doing anything

Ingen internet hemma än! Så bloggar hos Quiiiiii. Snart ska vi ut till Melissa i Myrtorp. Där ska vi även träffa Anton! Vet inte vad vi ska göra men det regnar så vi kollar väll på film eller nåt. Vi MÅSTE kolla på Min låtsas fru! Tjatar på Qui om det haha. Hörs senare! //S

Fun, fun, fun

Sitter hemma hos Qui nu med Michaela, Melissa och Qui då :) Vi har precis käkat kebab pizza :D Fan vad gott det var - och vi gjorde den själva oxå ;) Snart kanske vi ska och kolla på min och mammas lägenhet. Första gången för mig.
Jag har ingen internet hemma eftersom vi ska flytta så jag vet inte när jag får det, snart hoppas jag :) //S

Den sanne vännen visar sig i nödens stund

Slappar dag idag då. Packat inför flytten med mamma på lördag och spelat sims. Och vart i Ica och Elgiganten med pappa. Imorgon ska jag till Qui och vi ska äta kebab pizza med några härliga personer! Men just nu sitter jag och försöker ta reda på vad dumma Melissas nya blogg heter! Vill verkligen veta. Kommer tjata på henne hela dan imrogn om hon inte säger! ;) //S

Lyckliga människor är inte intressanta

Puuuust. Har typ nyss kommit hem från Qui! Idag har jag, Qui, Michaela, Pernilla, Melissa, Jessica och Sussi varit hos mig och lagat tacos och spelat wii! Sen drog några hem och jag, Michaela, Melissa och Qui kollade på skräckfilm, Mirrors! den var fan lite läskig ;) Sen drog Michaela hem och vi andra drog till McDonalds haha. Sen stack vi hem till Qui igen och sen stack Melissa och jag och Qui chillade hos henne! Och nu är jag hemma :) Ska snart sova, kommer äntilgen få sova hur länge jag vill :D //S

Waaaaaaaazaaaaap

Snygga vi är eller hur?
Sitter just nu i Hällby hos Zickan med Qui och Sussi! Vi bakar pizza :D Och spelar sims, haha nördar vi är. Vi har varit i hällby hela dan, på fotbollsplan och lirat fotboll och slappat! Fast sen började det regna så vi drog hem. Eller aa till Michaela. Jag och Qui ska bli hämtade av min pappa nån gång mellan 7 och 8, för jag måste vara hemma 8 sa mamma. Jag har bara varit hemma nån halvtimma på typ 3 dar. Okej ska checka pizzan nu //S

-

Sitter hemma hos Qui just nu med Sussi. Vi ska hem till sussi och kolla film :) Inatt sov vi hos Qui. Snart ska vi väll byta om, sitter fortfarande i pyamas ;) //S

Den bästa spegeln är en gammal vän



Som ni ser på bilden så är det The Sims 3 och det är vad jag har gjort hela dagen - spelat sims. Egentligen skulle jag hjälpa pappa med någonting men det blev inte så och då fastande jag frmaför datorn. Inte bra. Imorgon ska jag ju som sagt vara med mina fantastiska vänner och på tisdag ska jag vara med en annan fantastisk vän - Melissa! Det ska bli kul. Såklart :) //S


Im just so happy right now



Bilder från dom här 3 dagarna


Börjar inlägget med att säga FÖRLÅT! För den dåliga uppdateringen de senaste 3 dagarna, men iförrigår så sov jag hos Qui och var i arosfortet, igår skolavslutning och var hos Pernilla hela kvällen och åt på Akropolis och idag tog min syster studenten så har firat henne hela dagen. Men dom här tre dagarna har varit underbara! Mina vänner är underbara! Dom gör mig lycklig och gör att jag mår bra helt enkelt! Rubriken stämmer verkligen med hur jag känner. Jag älskar dom! Och min syster är underbar, hon är som hon är men jag älskar henne ändå!

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, slappa kankse. På måndag så ska jag vara med mina (underbara) vänner och vi ska göra en repris på helgen! //S


Hos Quiii

Sitter just nu i Quis säng med lilla Michaela :) Jessica sitter på madrassen och gör nånting och Qui går runt. Ska se om Pernilla och Sussi kommer eller om dom skulle gå på stan tills vi ska äta. Har nu sommarlov (:D) och ska äta på Akropolis (eller Akroppollis som Jessica säger ;)) med Jessica, Michaela, Qui, Sussi, Pernilla och förhoppningsvis Melissa! Sen ska vi till Borsökna till Pernilla och slappa! //S

Vänner är som en BH, nära hjärtat och bra som stöd


Qui's skåp men alla ser likadana ut


Bilder från idag :)

Ledsen för dålig uppdatering men har varit upptagen! Idag var det niornas cabaré, den var okej, några var bra andra inte. Men alla som upträdde var modiga, skulle aldirg vilja stå där haha. Okej men sen så städade vi skåpen och lämnade in nycklar/låsen och det ser jätte tomt ut på min nyckelring utan min skåp nyckel! Saknar den :( Meen iallafall sen så var jag, Michaela och Qui i Strömsholmen och solade/slappade och vi åt choklad och jordgubbar. Riktig skön chill dag var det idag :)

Imorgon ska vi till Aros fortet och det ska bli kul och dåligt, kul för det är roligt där men dåligt för vi får inte välja grupper själva, bara 1 av 4 (jag valde Qui) och sen väljer Kersti resten. Alltså 2 till. Och jag har extrem klaustrofobi (kan nte vara i små och trånga utrymmen för får panik och ibland panik attack), och killarna i klassen är väldigt tävlingsinriktade och det är ganska många banor som jag inte kan göra och då kommer dom bli ''sura'' på mig, särskilt om vi förlorar. Så ska fråga Kersti om jag och Qui typ kan få vara med Penrilla och Sussi eller Jessica och Michaela. Okej men ska sova nu, godnatt :) //S

I like big butts and I can not lie

                                                           


Tjena :D Idag har det varit en SUPER bra dag! Började med lång sovmorgon, börjar egentligen 08.20 men vi började 09.30, hade betyg snack, jag har VG i Svenska och Engelska, sen 4 kamp (lite besviken över att vi inte vann men vi hade väldigt kul!), sen var med Qui, Melissa och Sebbe i Vilsta och slappa/sola, sen hem slappa och fick avlsutnings present av mina super snälla föräldrar - jag fick Escada Taj Sunset parfymen :D Jag har velat ha den jätte länge men inte unnit köpa den och den är dyr men nu har jag deeen :D Super glaaaad :D Tack mamma och pappa! Hihi! Okej ska gå till dom och vara en duktig och social dotter (a) ;) //S

-

Guuud vad trött jag är! Skrikit och hejat och hoppat under hela 4 Kampen! Jag och Lidia hade även huligan tutor haha! Men ingen ro får jag än! Ska snart dra iväg till Vilsta och slappa/sola med Qui och Sussi! Okej det blir väll kasnke ändå skönt, och skönt att vi ska åka buss haha! Tar typ 10 min, en kvart att gå till Vilsta från oss men vi orkar inte. Okej hörs sen! //S

Påminelse till mig : Ta med filt!


Jag märkte nyss, gud vad mycket utrops tecken jag gör hela tiden haha :o

Update :
Var inte med Qui och Sussi utan Qui, Melissa och Sebbe i Vilsta! Bra ändå :D

4 Kamp!



1:a Bilden : Lidia, 2:a : Michaela, 3:e : Pernilla, 4:e : Emilia, 5:e : Linda och Simone, 6:e : Jag (ignorera texten haha) Det här var vi förra året på 4 kampen!

Rött nagellack - fixat, rött teater smink - fixat, röda banderoller/ballonger - fixas imorgon, röd tröja - fixat, röda converse - fixat, det enda som fattas - vinsten :D Japp 4 kamp imorgon :D Enligt mig - roligaste dagen på hela skolåret! Mitt arbetslag är rött så alla på min våning i skolan är röda, alla på 5e blåa osv. Sen ska vi till Sporthallen och då ska några personer från varje klass köra 4 olika grenar och den som vinner mest grenar får silver, och den publik som hejar mest och är mest färgad får guld! Om mitt arbetslag vinner guld iår blir det 5e året i rad :D Vi är bäst ;) Är super taggad :D

En främling är en vän du inte lärt känna

                  
           Från vänster : Lelle (min systers bästa vän), någon haha, min syster, Robin (min systers kille)

Hejhej :) Idag har det varit dålig uppdaterig och jag ber om ursäkt för det men jag har faktiskt varit ute hela dagen. Knappt varit hemma. Pappa och Amanda kom hem med McDonald's på ''morgonen'' och det blev min frukost. Sen så monterade pappa ihop Amandas cykel och det tog en stund men då satt ajg och min kära syster ute på gården och tittade på - fast ett tag var amanda ute med Gimmi (min hund) och jag var hemma och pratade med några människor i telefonen! Sen så brlv cykleln klar och då cyklade vi (amanda cyklade och skjutsade mig eftersom min cykel har punka) till farmor men hon var inte hemma så vi åkte på en cykel tur sen tillbaka till farmor och då kom hon och faster och sen var vi hos farmor sen cyklade vi hem. Så en väldigt rolig dag har jag haft! Tack till min kära syster :) Okej nu så ska jag kolla några sidor sen skrva svenskan och sen slappa! //S


Wake up in the morning feeling like P Diddy

                                      

Godmorgon :) Nu har jag varit vaken i ca 20 minuter! Jag såg hela MMA (MTV Movie Awards) igår kväll :D Dock så var det lite problem med MTV, det blev fel så man fick aldrig se på röda mattan, sen ljudet försvann i kanske 5 minuter och allt var lite slarvigt gjort, alltså galan, reklamerna var på jätte konstiga ''platser'' om mna kan säga så. Men ändå grattis till alla som vannn! Justin Bieber vann ett pris och dom i Twilight vann många priser t.ex Best Movie för andra året i rad (Nu var det Eclipse förra New Moon)! Så grattis :)

Snart kommer min syster, pappa och kanske Robin (min syrras kille) hem igen med mat från McDonald's :D Medans jag sov så var dom på Biltema för min syster ska få en cykel i student present eftersom hennes förra blev stulen. Ja vi höra väll sen! Ta hand om er! //S

Kvälls inlägg!


MTV Movie Awards 2010

Sitter just nu och väntar till klockan ska blli 01.30! Varför gör jag det? - Jo för att det är en MTV gala och då börjar red carpet och sen är det galan, MTV Movie Awards är det. Faaast vi får se om jag orkar kolla, nu är klockan 11 och jag är skit trött! Skulle vara kul att kolla live men det är ju alltid repriser, en imorogn redan! Fast tidigare - 21.55 tror jag det var. Aja lycka till till mig att jag ska orka vara vaken ;)

Ledsen att jag inte bloggat idag men har varit hängig och trött hela dagen, fick t.o.m ta en tupplur mitt på dan för att jag var så trött. Kanske sov dåligt på natten - ärligt talat så kommer jag inte ihåg. Lite läskigt o.0 !

Hmmm.. Jag sitter i vardagsrummet och ska kolla på galan, men jag har ju en TV i mitt rum, så jag kan ligga i sängen och kolla :D Mycket skönare :D Det ska jag göra! Smart av mig haha ;)

Lite om galan : Såklart kommer det vara om filmer då, och såklart så kommer många kändisar bl.a Justin Bieber, Taylor Lautner, Robert Pattinson, Kristen Stewart, Zac Efron, alla möjliga. Själva galan börjar 03.00 och slutar 05.00 men från 01.30 - 03.00 är det Live på Red Carpet (Röda mattan)! Olika kategorier är det ju, t.ex Best Jaw Dropping moment och Best Movie 2011. Okej ja det var lite om galan!

Långt (och annrolunda?) inlägg det här blev haha! Okej men jag skriver senare om jag har datan nära mig och om jga är vaken! Annars får ni veta imorgon ;) Godnatt! //S


Behandla andra så som du vill bli behandlad själv

God morgon! Eller det är väll eftermiddag nu? Isåfall God eftermiddag! Idag ska jag skriva klart svenskan och sen har jag lovat mamma att städa :( Hatar att städa, varför gick jag ens med på det? //S


Kärleken är vårt livs största glädje

Hejhej. Har ni lika tråkigt just nu som jag har? Jag hoppas inte det - för eran skull. För jag har SKIT tråkigt! :( Hela dagen har varit rolig men iiinte nu. Vet inte ens varför jag skriver det här, bara gör det. Okej ha så kul! //S

Dåren drömmer om rikedom, den kloke om lycka



Det här är kläderna jag köpte i Västerås! 1:a Bilden : 2 linnen, ett vanligt färgat linne och ett svart med texten ''I <3 Down Town'' och ett par shorts.
2:a Bilden : Skolavslutnings klänning (som man kan använda när som helst). Dom ser inte så jätte fina ut på bilderna, men mobil kamera = Inte bra.

Snart kommer min syster och hennes kille. Jag ska käka keeebaaaab! Sen får vi se vad jag gör! //S

Ps. Jag har fixat storleken på bilderna ;D


Lycklig är den som får vara den han är

Nu är jag hemma! Eller har varit det ett tag. Jag, mamma och pappa har varit i Västerås! Jga köpte kläder, så nu har jag en klänning till skolavslutnningen, ett par shorts och 2 linnen! Ska ta kort på dom sen så får ni se! jag köpte allt på New Yorker, riktigt bra affär! Borde verkligen finnas i Eskilstuna. Sen åt vi på Ben & Jerry's. Sen åkte vi hem. Det låter som om vi bara var där en lten stund, men vi var där flera timmar. Snart ska jag och pappa till Ica och handla. Njut av värmen ute! //S


Ouppsie

Jag skrev ett inlägg innan det senaste men det försvann? Jag som skrev det så bra :( Fuck.
Okej men det jag skrev typ va att jag är frisk nu, eller inte frisk men jag har ingen feber eller nåt, bara hostar och är snuvig. Nu är jag trött så orkar inte skriva detjag skrev. Bara lite snabbt : Var ute idag, första gången sen i tisdags frmiddag, det var skönt! Imorogn ska jag till Västerås med mamma och pappa. Nu : Kollar på film men kan inte koncentrera mig! Väldigt snabbt men jag sova snart! //S

Im soo fucking bored

I am soo bored! Sitter och kollar på Scary Movie men kan inte koncentrera mig, vet inte varför, sitter och tänker på annat men när jag försöker tänka på vad jag tänkte på så kommer jag inte ihåg vad jag tänkte på? Wow, det lät konstigt. Kan inte förklara mig på nåt annat sätt såå hoppas ni fattar. Onödigt inlägg haha //S