Paper cuts: So small… but so evil.

Jag har tråååkiiiiigt. Inte för att det gör särskilt mycket, ska sova snart. SKa bara gå och brosta tänderna. Så varför skriver jag ens detta inlägg? Jag har inte den blekaste aning.
¨
Imorgon slutar jag vid lunch tror jag, jag kommer göra det varje onsdag nu! Men måste säga till mamma att jag slutar typ tre för jag ska ner till stan med Qui för att vi ska handla presenter till våra mammor, hennes mamma fyller också imorgon haha! Och som sagt, ska köpa Jamie Oliver's bok Middag på 30 minuter. Om jag nu hittar den, men jag hoppas att den finns i Akademibokhandeln eller nån annan bokaffär som finns på stan. Annars vet jag inte vad jag ska köpa.. Aja, godnatt!

Never Say Never!

¨
¨
Justin Bieber, killen alla snackar om! ;)
¨
Fick en fråga om jag kunde skriva ett inlägg om JB, och skulle aldrig tacka nej till det! ;D
¨
Först lite fakta: Justin Drew Bieber är född 1994, 1 mars (klockan 12.56 eller 00.56). Han är alltså 17 men fyller 18 om 1 månad. Hans föräldrar heter Pattie Mallette och Jeremy Bieber, men dom skildes när Justin var liten och hans pappa har en ny fru och dom har två barn tillsammans, alltså Justins halvsyskon, Jazmyn ''Jazzy'' Bieber (den lilla flickan på en av bilderna), ca 4-5 år och Jaxon Bieber, ca 2-3 år. Justin upptäcktes av en massa personer på YouTube och sedan hittade Scooter Braun honom, och han är nu Justins manager, Justins livvakt heter Kenny Hamilton och hans två bästa vänner heter Ryan Butler och Chaz Sommers och dom har varit bästa vänner sedan de var 7 år. Justin är den person som har näst mest followers på Twitter, efter Lady Gaga, och han har över 40 miljoner fans (beliebers), ca 80% av dom är tjejer, över hela världen. Hans flickvän sedan 1 år tillbaka är den gudomligt vackra skådespelerskan och sångaren Selena Gomez!
¨
Justin Bieber och Selena Gomez
¨
Men att riktigt skriva om honom var inte frågan, utan frågan var: Vad mina favorit saker med The Biebs är!
- Jag vet inte riktigt vad hon vill veta så jag skriver om det jag gillar mest med honom och saker runt honom!
Med honom: Han är så snäll, och väldigt omtänksam. Han tänker alltid på sina fans och människor som har det svårt. Och han älskar verkligen sina fans, eller Beliebers som vi kallas (Bieber och belive ihopsatt), och vi har många gånger fått veta av dom som står Justin nära att han pratar hela tiden om sina fans haha! Han är jääääävligt snygg också, och han håller på att få muskler (me like!!!!) och det är ju aldrig farligt ;) Sedan hans röst, den är så unik och jag har aldrig hört någons röst som hans, men även om jag är en belieber så gillar jag inte Justins gamla låtar och inte heller hans röst när han var yngre. Gillade även aldirg hans hår förut, som alla snackade om (och som han förlorade 70,000 followers för på Twitter), jag gillade honom bara ännu mer när han klippte sig! Han blev genast mycket snyggare och såg mycket äldre och mognare ut!
¨
Före & efter han klippte sig.
¨
Okej saker runt honom - Jag älskar att läsa Justin Bieber noveller, mina favoriter hittar ni i detta inlägg, och jag älskar hans bok, och hans film (har båda hemma) och jag älskar.. typ allt med honom. Haha, älskar att kolla på intervjuer med roliga personer också, t.ex när han är med på Ellen DeGeneres show och The Norton Graham show! Det mesta han gör är bra! Förutom hans skådespelning.. Han är inte en skådespelare, såg (såklart) hans CSI avsnitt och nej. Han borde bara vara sångare. Tyvärr!
¨
Justin på The Norton Graham Show!
¨
När Justins karaktär Jason McCann blir skjuten och dör på CSI.
¨
Ja, mer vet jag inte vad jag ska skriva riktigt! Kan tipsa er om en superb sida som är en sorts nyhetssida om bara Justin - justindrewbieber.blogg.se! Ni ska bara veta hur många gåner per dag jag går in på denna sida haha.. Den är iallafall skitbra!
¨
Justin vinkar hejdååå!

Svar på kommentar :)

Nina om Svar på kommentar :):
Jätte tacksam för alla svar! :D Tyckte du var jätte bra på det ^^ Och som svar på din fråga: Jag bor i Eskilstuna med mamma och jag har sett dig flera gånger faktiskt haha! Men jag vet vem din vän Qui är för min kompis är kompis med henne, och då kollade jag hennes blogg men jag tyckte den var lite för trist så jag letade efter en annan blogg och då hade hon länkat din och jag kollade och tyckte att din var super rolig och intressant att läsa! :D
No hard feelings!
Men jag älskar också Justin Bieber och kan inte du lägga upp dina favorit saker om honom? :D
¨
Svar; Vad bra att mina svar var bra, och hjälpte! Jag glömde även skriva på fråga nr.3 att det är även jätte bra att skaffa en blogg, där du kan skriva av allt du känner. Lösenordsskyddad eller ej, spelar ingen roll :)
Jaså, du har sett mig haha, kom fram och säg hej nästa gång vetja :D Hahahhaha trist, jag tycker den är rätt intressant ibland men smaken är som baken och jag är jätte glad om vad du tycker om min blogg, för jag gör den rätt personlig och det gör mig verkligen glad att du tycker så! (Fast designen är inte direkt min stil, letar efter en annan.. Fast tycker även de är fin!) och jag är säker på att Qui inte kommer ta illa upp av dina åsikter, som jag sa smaken är som baken! ;) Ett inlägg om JB? Ja du, det kan jag absolut ordna! Gör det så fort jag skrivit klart detta! :D Har världens blogglust just nu nänligen så det passar absolut perfekt!

Your clothes are making me uncomfortable, please take them off.

Har faktiskt varit en jätte bra dag idag! Träningsdag haha! Hade nämnligen idrott och då körde vi intervall typ, man sprang en sorts hinderbana som man skulle springa 35 varv, sedan hade vi direkt efter en (och en halv?) timmes badminton! Det var så jävla roligt på badmintonen haha. Jag älskar att spela med mina vänner! :D Och Qui lärde mig en massa grejer, hon går i badminton nämnligen. Så det var också kul :D
¨
Klockan halv 8 så ska mamma kolla på det nya ''Svenska modeller'' eller vad de4t nu heter och jag tycker inte det verkar särskilt bra så ska kolla på The Big Bang Theory på datan ist! Höres senare ;)
¨
Just ja! Var även i min och pappas nya lägenhet idag! :D Han fick nycklarna till den idag, så var där efter skolan en stund och det känns jätte bra tycker jag! :D Längtar så mcyket!

Svar på kommentar :)

Nina om I always restart a game when I know I'm going to lose.:
Hej! Vilken fin blogg du har :D Jag gillar verkligen desigen. Jag har några frågor till dig, jag har ingen blogg så jag hoppas att du skriver dom i din som du gör ibland :) 
1. Vart hittade du din design? (tänkte kanske skaffa en blogg)
2. Tar det lång tid för dig att skriva ett inlägg?
3. Du har skrivit ibland några ledsna inlägg och jag känner samma sak ibland som du gör, och hur orkar du med allt? Du har skrivit om att du har familje problem och så allt det andra du skriver, jag har också så och hur klarar du det? 
Hoppas du svarar! :)
¨
Svar; Hej Nina Tack så mycket! :D Självklart kan jag skriva i min blogg, jag tycker om att göra det! ;) Och som svar på dina frågor:
1. Jag hittade dom HÄR, det är helt gratis (om du kollar på gratis designer) och den som jag har har Amanda Matanovic gjort, jag vet att hon gör bloggdesigner, vet inte om hon gör gratis eller om det kostar, men kolla på dom sidorna eller så kan du bara söka på Google, t.ex om du ska skaffa på blogg.se skriver du ''gratis designer till blogg.se'' osv! :) Jag tycker du borde skaffa en blogg, det är skönt att skriva ut allt man tänker ibland!
2. Ibland kan det ta lång tid. Ibland tar det bara några minuter men om jag inte riktigt vet vad jag ska skriva kan det ta mycket längre tid, och på många av mina inlägg kan jag ändra dom, fast jag publicerat dom några minuter tidigare haha! Ibland är jag lite av en perfektionist!
3. Jaa du Nina, jag har familjeproblem, och jag har problem med mycket annat. Jag har t.ex väldigt dåligt självförtroende (det går som i en berg&dalbana) och jag har tvångstankar. Jag vet inte riktigt hur jag ''klarar det'', för jag pratar inte om det med någon men jag antar att jag skriver av mycket av mina tankar och känslor här på bloggen som du sett och jag tänker på när det blir ändring, som när jag kommer till gymnasiet, då blir det en ändring. Man måste ha orken att ändra på sig själv och just nu har inte jag den orken, men jag tänker positivt och många dagar känns det bättre då. Om du känner ungefär som jag gör är mitt råd till dig: Prata med dina vänner/föräldrar/lärare, någon, för det känns bättre. Jag kan inte göra det eftersom jag har stora tillitsproblem med sådana saker. Men prata om det, släpp ut allt, börja på någon sport för då får du mer engeri och kan tänka på annat, tänk positivt men det största rådet: Prata med dom du litar på. Det är det bästa du kan göra. Jag lovar, det kommer kännas så mycket bättre då! :)
¨
Jag hoppas mina svar var till någon hjälp, jag gjorde mitt bästa haha! Jag har faktiskt en liten fråga till dig, hur hittade du min blogg, jag blir väldigt nyfiken när personer jag inte känner kommenterar min blogg, eller personer jag känner lite hittar den för jag berättar helst inte om den, jag tycker nästan det är lite pinsamt haha.. Men skulle jätte gärna få ett svar på den frågan och har du någon som helst mer fråga, om vad som helst, kommentera! Jag svarar så fort jag kan, jag lovar! :D

"You are what you eat" ...That's funny, I don't remember eating a bucket of awesomeness lately..

Ska alldeles strax gosa ner mig i min sköna säng, och sova tills min väckarklocka ringer runt halv halv 8, börjar halv 9. Det enda dåliga med imorgon är att vi har idrott.. Och hälsa direkt efter. och lunch direkt innan idrotten.. Börjar iallafall med lite musik ;)
¨
Okej godnatt på er!

I always restart a game when I know I'm going to lose.

Klockan är 10, och jag vet inte vad jag ska göra riktigt.. Kanske kolla på någon serie på datan eftersom jag inte kan kolla på TV för mamma sover.
¨
Måste kolla vad jag ska ha på mig imorgon.. Ja, jag brukar bestämma dagen innan ibland för på mornarna orkar jag inte leta och då blir det något super fult haha.. Så om ni ser mig med fula kläder, är det förmodligen för att jag valt dom på morgonen, och om ni ser mig med skit fula kläder så har jag nog valt dom på morgonen men försovit mig haha!
¨¨
Jag tror faktiskt jag ska kolla på nått avsnitt av The Big Bang Theory nu! ^^

Teacher: Why can I hear talking? Student: Because you have ears.

Det känns faktiskt som om denna vecka kommer bli en bra vecka! Imorgon blir det badminton på hälsan, vilket är jätte roligt, på onsdag ska jag ner till stan och köpa Jamie Oliver's Middag på 30 minuter till mamma för hon fyller år på onsdag, och så på onsdag kommer jonas och lovisa hit, för att mamma fyller och så ska vi (eller ja, mamma och jonas) prata om London resan vi ska göra i april, och mormor och morfar kommer också så jag kan sälja en massa kakor till dom, på torsdagen tror jag att ett nytt glee avsnitt kommer ut och på fredag är det fredag och så kommer det nya avsnittet av Vampire Diaries ut! :D Låter som en bra vecka va? Så skönt :)
Får även min Justin Bieber parfym Someday, denna vecka! Mamma fick ett mejl idag om att den var skickad :D

Shutting down the computer and realizing you need it again.

¨
Jag ska alldeles strax tjata på mamma om att hon ska köpa Justins parfym till mig, eftersom den enda sidan jag vet som har Someday har haft slut jätte länge och har äntligen fått in, 50 ml. Lite väl litet kanske.. Funderar nästan på om jag ska vänta tills dom får in större, dom hade typ 100 ml förut men jag vet inte om dom kommer få in det igen, och om 50 ml nu tar slut så kanske dom inte får in den på jätte länge och jag har redan väntat super länge! Don't know what to do... Haha kanske får jag köpa 100 ml också om den kommer.... Aja, vi får se vad jag ska göra!
¨
Update: Whohoooooo Justin Bieber Someday = Min inom 10 dagar!!! :D :D :D Längtar så mycket tills jag får lukta på den! Hahaha det här är nog första gången jag köper en parfym utan att ens ha luktat eller sett på den förut..

That awkward moment when you hand someone your phone to show them a picture they start scrolling through your messages.

¨
Jag är gaaaanska glad just nu! Det var skit kul på katthemmet! Kattungar som är söta som jag vet inte vad! :D Och när jag kom hem och satte mig vid datan för att kolla på swedenvampirediaries.blogg.se och läste en Q&A (typ intervju) med Julie Plec (en av manusförfattarna för The Vampire Diaires) och en av frågorna (och svar) går såhär :
''Will Elena start thinking about college, now that she is in her senior year?'' och jag ÄLSKAR svaret!
Julie's svar: ''Yes, next season most likely.''!!!!!!!! NEXT SEASON!!! Många undrar nu om det var ett av Julie's mystiska svar (Julie gillar att hålla saker mystiskt och är väldigt hemlighetsfull och hon brukar ge små pikar till svar, som detta ungefär), Men jag och alla andra TVD-älskare hoppas nu att det kommer en fjärde säsong vilket skulle vara det bästa i hela mitt liv.. Åh jag är så glad just nuuuu!!!! :D

That sad moment when you dip your cookie into the milk for too long and it breaks off.

Ska alldeles strax hoppa i säng för ska upp tidigt imorgon, ska vara på katthemmet klockan 9 så mamma kommer runt kvart i och då ska jag vara klar. Jag längtar så mycket, jag älskar att vara där! Kommer ni ihåg förut när jag skrev om att jag skulle söka sommarjobb? Jag skiter i det, för jag har redan pengar (okej, låter väldigt bortskämd när jag skriver sådär men ni vet vad jag menar, hoppas jag haha..) och så ska jag få mamma att åka ut mer till katthemmet under sommarlovet istället för att jobba, det tycker jag låter bättre!
¨
Okej, godnatt på er! :)

Filmtips: Da Vinci Koden & Änglar och Demoner!

¨
Två filmer som jag måste tipsa er om, är Da Vinci Koden & Änglar och Demoner! Så himla bra filmer. Är nog två av dom bästa jag sett. Verkligen bra, så om ni inte sett dom, kolla på dom! Ni ska kolla på Da Vinci Koden först och sen Änglar och Demoner. Men kolla på dom!!

That awkward moment when you find out that Barney Stinson is gay in real life.

Jag är så hungrig att mina ben skakar. Men jag får skylla mig själv som inte ätit något idag.. Pappa står iallafall och håller på med maten, ska bli kött, potatisklyftor och morötter i ugnen och bearneisesås! En av mina favorit rätter :D Det är så jävla gott...
¨
Dock kommer maten ta en väääldigt lång tid innan den blir klar, så ska jag kanske ta och kolla på ett How I Met your Mother avsnitt..? Blev sugen på att kolla när jag skrev rubriken haha..
Btw, visste ni att han är gay? Neil Patrick Harris som han heter på riktigt. Han är faktiskt gift med David Burtka, som spelar Lily's ex pojkvän Scooter i serien haha. Dom har två barn tillsammans också. Jag blev riktigt chokad när jag fick reda på det. Man kan bara inte tänka sig det...

My biggest fear is to look out my window at night and see someone staring back at me.

Har precis packat ner hela mitt rum i kartonger. Inte mycket grejer jag hade här hemma hos pappa, det räckte med 2 kartonger. Fast det är nog för att förra gången jag var här tog jag med lite grejer till mamma så att det inte skulle vara så mycket att packa och ta med till nya lägenheten. Ska bli så skönt att slippa myrtorp för så många anledningar. T.ex att det är så långt bort från allt och alla, jag hatar verkligen Lidl, det är bara en massa konstigt folk som ''hänger'' där, och det är mest konstigt folk som bor här. Nyfors är så mycket bättre. Jag förstår inte varför så många är rädda för nyfors och säger att det är smutsigt och farligt där, det är det inte. Det har blivit jätte fint och rent, och det finns inte egentligen någon anledning att vara rädd där, jag är aldrig det. Men jag antar att man måste bo där för att förstå dess charm! ^^
¨¨
Ska nog spela lite sims eller Wii, medans pappa går till Ica Stenby. Imorgon ska jag till katthemmet, så skippar att duscha idag, ska ändå ingenstans och man måste duscha efter att man har varit i katthemmet så orkar inte idag haha.. Aja, hörs senare! :D

That awkward moment when someone starts staring at your keyboard while you're typing your password.

Jag mår inte braaa, huvudet är tungt, är yr, mår lite illa, är trött och bla bla bla. Hatar att vara sjuk. Ska alldeles strax sova, har vart uppe alldels fär länge.
¨
Iallafall, har kollat på Da Vinci-Koden med pappa och innan det ingenting, bara slappat. Imorgon ska jag packa mitt rum för den första februari flyttar pappa och jag till övre nyfors och jag längtar sååååååå mycket!!!!!! Hatar myrtorp. Hihi längtar!! :D

Cashier: have a nice day. Me: don't tell me what to do.

Kul, jag är sjuk igen! Mådde illa igen igår kväll och imorse, så jag är hemma idag. Och det enda lilla som kunde göra min sjuka dag bättre var ett nytt avsnitt av The Vampire Diaires men det var en mini paus på två veckor, så nästa vecka kommer det ett nytt avsnitt. Tydligen många (i hela världen) som inte visste det eftersom ''The Vampire Diaries'' ligger på tredje plats på mest sedda serier idag (på watchseries.eu), vilket det alltid gör när det kommit ett nytt avsnitt, då ligger den på 3e, 2a eller 1a plats, annars brukar den ligga lite längre ner men no new ep. Kollade försäkerhetsskull men nej. Tyvärr inte. Få vänta en heeel vecka till! :(
¨
Iallafall, tror jag ska sätta på en film och kolla. Om det inte är något bra på TV. Byebye!
¨
Btw, någon mer än jag som fick lite av en chock när dom gick in på blogg.se? :P Haha jag var inte beredd på det! men snyggt är det :D

Deleting one 'ha' from your 'hahahhahaha' because you feel like it's too much...

Är feberfri nu! Eller ja, förhoppingsvis för jag ska till skolan imorgon. Kan inte missa mer, särskilt inte mer NO! Okej, har bara missat en NO lektion men det är mycket i 9an! Men ingen feber, är bara stel i kroppen och mitt huvud känns tungt p.g.a att jag haft feber och bara legat i soffan/sängen och kollat på TV/hållt på med datan i två dagar. Och jag som såg fram emot fredag då ett nytt Vampire Diaries avsnitt kommer ut, så kom jag på att dom har en ''mini paus'' tills nästa fredag för CW (som jag trooor kanalen heter, om det inte är typ FOX..) ska visa en film! Hur dumt är inte det?! Så måste vänta en heeeel vecka till innan nästa avsnitt. Kuliigt.
¨
Och vad som är ännu mer kuligt är att min data nu är sönder. Min pekplatta är sönder, den avlånga ''knappen'' som ska vara höger/vänster klickare, ja den vänstra är oklickbar nu. Vet inte vad som hänt, det var inte så igår och har haft den avstäng under natten och den var så imorse, alltså den har typ tryckts ner eller nått? Måste lämna in den på lagning... Känner mer för att köpa en ny dator men jag vill hellre ha en ny mobil. Tror jag. Knapparna på datan är rätt sega nu också och jag har bara haft datan i typ två år och jag har aldrig, ALDRIG tappat den i golvet eller någonstans! Skit dator säger jag bara! (Åh och om i undrar hur jag ''styr'' datan nu så måste jag använda musen hela tiden, kan inte ta bort den för måste ha musplattan avstängd eftersom vänster klickan är nedtryckt så blir det bara fucked up. Kuuuuligt!) Well, godnatt på er och hoppas ni har mer tur än mig!

Music on, world off.

Åh vad jag hatar mitt liv just nu, feber + en fuckign jävla seg dator. Mår skit och tänkte muntra upp mig med lite roliga Vänner-avnsitt men min dator vill tydligen inte att jag ska muntras upp! Så kuligt. Aja, ska kolla om den vill få det att funka nu då, godnatt på er.

.

Fortfarande sjuk.. Mår ungefär som igår, bara lite bättre. Mindre illamående, men fortfarande lite. Har iallafall legat och kollat på massa filmer på datan, har vart i mitt rum hela dagen. Ska kanske kolla på en film till men vet inte riktigt om jag har lust. Vi får se...

Best idea ever- Books where the letters glow in the dark.

Jag har inte roligt. Jag mår så illa. Jag orkar knappt blogga. Ska alldeles strax sätta på en film, har bara lite prtoblrm med vilken film jag ska välja. Jag har lust att se en HP film men jag har ingen på datan. Och alla mina dvd:er är hemma hos mamma. Men ska ta en film jag har på datan. Höres senare!

Saying "What" but then 1 second later realizing what they said.

Ibland är måndagar bara för sköna, vi börjar klockan 10 så man kan vakna halv 9! Så jälva skönt. Nu ska jag äta frukost sedan dra mot skolan, byebye!

We live in an age when pizza gets to your home before the police.

Ibland blir jag så jävla galen på min dator. Den är inte ens två år men den fuckar upp sig nu hela tiden. När jag spelar sims så hackar det, när jag ska gå in på en sida kan det ta 100 år, ibland fastnar sidan, jag fattar inte vad det är med den, jag får panik. Får lust att slänga ut den genom fönstret och gå och köpa en ny jävel.
Fast jag kanske får skylla mig själv för att jag aldrig stänger av den, den står på hela tiden, det kanske gör något..? Åh jag hatar elektroniken..
¨
Iallafall ska sova alldeles strax, är intte alls trött men skola imorgon. Längtar tills lov, särskilt till påsklovet eftersom det är 90% chans att jag åker till London då i typ 4 dagar med mamma, jonas och lovisa eftersom mamma och jonas) kusin har fått barn och hon bor där. Sen har jag och mamma pratat om att åka till kanske Italien på sommarlovet! Älskar att åka utomlands! 

Det är inte nödvändigt att vara lycklig för att skapa lycka.

Sitter just nu och kollar på en massa How I Met Your Mother avsnitt, skulle egentligen kolla på The Big Bang Theory avsnitt men jag kände inte för det. Haft en bra kväll på en dålig dag iallafall, kollade på The Hangover Part 2 och nu serier.
¨
Jag gjorde något jag länge velat göra idag också, något modigt för mig, jag berättade (väldigt lite) om hur jag kände för mamma.. Alltså när hon och pappa är tillsammans för länge så glömmer jag bort att dom har separerat och sedan när nån av dom ska hem så påmins jag om det och då känns det som när dom separerade igen. Det kanske låter lame, att det gått 7 månader sedan dom separerade och jag kan fortfarande inte se dom tillsammans.. Jag börjar gråta så fort jag tänker på det, pratar om det eller får den där känslan, jag sitter tillochmed och gråter nu bara för att jag skriver om det. Men jag antar att det kanske kan vara för att jag inte pratat om det med någon, jag bara fantiserar i huvet om hur skönt det skulle vara att prata med mamma eller pappa om det och bara få ut det, men jag kan inte. Jag vill inte göra dom ledsna. Därför är det lite skönt med en blogg, jag kan skriva vad jag vill här.. Eller lite av det iallafall.. Okej, åh gud haha hur kom jag in på det här? Nej nu ska jag kolla på How I Met Your Mother! Godnatt!

Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar nanananananana........

Åhh vilken tråkig dag. det enda roliga idag var när jag spelade sims ''imorse''. Nu har jag bara ont i huvudet av allt det tråkiga. Orkar inte mer.
¨
Och ååååååh vad jag blir irriterad på min jävla dator!! Jag rensar den och jag gör allt det där men den fuckar upp sig hela tiden, kan ta skit lång tid ibland för att komma in på en sida! Jag vill bara flytta utomlands, skita i plugg, jobb, skola, livet, bara åka runt i världen och se alla vackra platser och alla underverk. Bara vara fri. Men man klarar sig inte utan pengar nu för tiden och för att få pengar måste man ha ett jobb, och för att kunna ha ett jobb måste man ha en utbildning och för att kunna ha en utbildning måste man ju för fan plugga i 1000 år. Dock skulle jag kunna göra det för att få bli barnmorska. Men ibland orkar jag bara inte. jag vill göra som Foki gjorde när hon flyttade till Thailand, hennes lärare skickade plugg och sådant till henne över datan och så fick hon sitta vart hon ville och plugga. Slippa gå till en jävla skola. Nej, jag orkar inte mer hejdå, jag flyttar till Thailand!
¨
I wish.

A lot of wierd shit is going to happen when pigs fly.

¨
Skit chill dag idag, inge fel alls på den! Skönt att ha startat helgen med den här fredagen :)
Alla lektioner var sköna, inge press, rasterna var chill, hemkunskapen blev det skit god mat på, vampire diaires avsnittet var skit bra :D, paella + efterrätt som mamma gjorde var skit god och kollade på The Hangover med mamma och den filmen är ski bra, så ja en toppen skön fredag idag var det! :D That's the way I like it!
¨
Nu ska jag antingen börja läsa Mietek Grocher's bok (jag veet, jag har inte börjat än!) men jag vet inte, jag känner inte för att läsa nått sådant sorgligt idag så ska nog bara kolla på en film :)
¨
Btw, ser ni att jag har lagt in smilisar i min blogg? :) Jag har alltid gillat dessa smilisarna på bloggar så ska testa och se om de funkar för mig! :D

I believe the word ‘studying’ was derived from the words ‘students’ and ‘dying’.

Ska alldeles strax sätta på filmen Monte Carlo, som Selena Gomez är med i! Jag hoppas den är bra, jag har velat se den rätt länge.
Once Upon A Time avsnittet var okej, den är inte särskilt bra gjord, men handlingen är okej. Kanske ska följa den, på TV då, men är inte säker. Glee avsnittet däremot var SKIT BRA! Älskade slutet och älskade Will och Emma som tagit nu ett stooort steg i deras förhållande och ah det var så bra! :D Synd bara att Puck inte var med särskilt mycket! Detta avsnitt handlade mest om Emma/Will, Finn och Finn/Rachel och Artie/Becky och såklart lite Sue haha. Längtar tills nästa avsnitt, som kommer ut på onsdag (USA)!
¨
Imorgon kommer det nog vara en rätt bra dag, bra lektioner iallafall! So, hemkunskap, spanska och svenska. Sedan när jag kommer hem ska jag kolla på det nya avsnittet av Vampire Diaries som kommer ut inatt! Espisode 11, ''The Ties That Bind''! Och så är det såklart suuper skönt med lite helg ;)

In class: 1+1=2, Homework: 1+2+1=4, Test: Jeff buys 4 oranges. He eats one and gives another to Ted. Calculate the sun's mass.

Min mamma fyller år den 1 februari, vilket är om 13 dagar och jag vet exakt vad jag ska köpa till henne! Hon ville ha Jamie Olivers bok Middag på 30 minuter! Det finns bara ett problem.. Jag vet inte vart den finns att köpa haha..! Eller jo den engelska finns på cdon, men finns det någon på svenska?! Det skulle vara mycket bättre med en på svenska, bryr mig inte om den är dyrare än den engelska. Får väll ta och gå ner på stan / tuna park och hitta den. Vad gör man inte för sin mamma?;)
¨
En okej skoldag till en ännu bättre kväll - Pausen är över på Glee och den nya serien Once Upon A Time kommer på tv idag, den var ju inte särskilt bra men jag vill se om den blir bättre! Hörs sen!

Checking your phone to see what time it is, and checking it again because the first time you weren't paying attention.

Haha, gud vad det är svårt att skriva CV och personligt brev! Mamma får hjälpa mig.
¨
Jag är så uttråkad just nu att jag inte ens känner för att kolla på film. Hela mitt liv är fucking deprimerande. Samma saker händer varje dag, inget nytt, inget roligt, bara tråk.
¨
Btw, snö/regn nu, mayby some snow on the way..?

That urge you get to write "No one gives a fucking shit!" on someone's facebook status.

Usch, HEMSK dag i skolan idag. Jag har haft ont i magen, i ögat, varit snuvig, förkyld, ont i halsen, hostat, täppt i näsan allt. Och är det fortfarande. Och så har det varit urtråkiga lektioner idag, hela dagen har varit tråkig och deprimerande fan. Och så är Tiger borta, mamma berättade att katthemmet var tvungna att hämta honom på morgonen för dom hade inte tid annars, så jag hann aldrig säga hejdå men jag kommer kanske träffa honom igen. Fast jag hoppas att jag inte gör det. För då har han ju fått ett hem och det ksulle vara jätte bra.
¨
Nej, jag ska ta en alvedon, äta något och sedan skriva ett CV + personligt brev för i sommar blir det förhoppningsvis att sommarjobba på Parken Zoo! :D

That second you're sure your going to die when you lean to far back in your chair.

Ska göra precis som igår kväll, sätta på en film och sedan sova. Det är så skönt, man liksom släpper alla sina tankar om allt som pågår just nu. Vilken film det blir vet jag inte, igår blev det iallafall Burlesque.
¨
Och ni som läste mitt senaste inlägg kanske undrar om meningen ''Hejdå Tiger'' och det jag menar är att jag och mamma måste sälja honom. det var en chansning att köpa honom, det är en chansning att köpa en vuxen katt eftersom man vet aldrig vad som hänt katten innan. Och vi tror att han varit en utekatt och därför så passar de inte att ha honom i våran lilla lägenhet. Han bli rastlös och det har vi märkt med att han tuggar på böcker och är uppe hela nätterna, sitter vid dörren och vill ut m.m. och vi kan inte aktivera honom på det sättet han behöver, vi har helt enkelt inte plats. Hade han varit van med att vara inne så hade vi inte sålt honom för han är en jätte gosig och mysig katt och jag skulle gärna vilja ha kvar honom, men både jag och mamma tycker att det då är bättre att ge tillbaka honom till katthemmet så han får ett bättre hem som passar honom. Jag och mamma, och katthemmet, gjorde lite fel när vi köpte honom för vi träffade bara honom en kort stund innan vi tog hem honom och katthemmet hann aldrig se efter hur han var så nu blev det lite fel och vi vill inte att han ska behöva vara i en liten lägenhet och vara olycklig när han kan få det så mycket bättre, bara för att vissa personer kanske tycker att det är ''elakt'' att ''bara lämna tillbaka honom sådär'' men vi gör det för hans bästa. Vi kommer inte skaffa katt på ett tag nu, och när vi känner oss redo igen så kommer vi nog köpa en kattunge (helst en hona då, jag vet inte varför men jag tycker mer om honkatter) eftersom då kommer den katten bli van med att vara inne och anpassa sig bättre till hur vi bor och lever. Men som sagt, det kommer inte vara på ett tag tyvärr. Jag önskar att det hade gått bra med Tiger men jag och mamma vill inte att han ska vara olycklig. Jag bryr mig inte ett dugg om vad någon säger om det valet vi nu gör, dom som tycker att det är ''elakt'' eller ''fel'' visar bara hur lite dom vet om katter och bryr sig om katter. Det vi gör är rätt för hans skull, inte för våran. Jag kommer sakna honom jätte mycket och det har varit jätte bra med honom här dom två veckorna. Och ja, man kan märka på så ''kort'' tid om katten är olycklig/lycklig för katter visar det väldigt tydligt.
¨
Nej, nu ska jag kolla på film innan det blir för sent!
¨
Btw, ledsen om det är lite saknad av ''T:n'' men min t-knapp är lite seg hehe..

Say this fast - i, 1, 2, 1/2, 6.... ;)

Sitter och kollar på Berg flyttar in med mamma. Har haft en okej dag, har varit lite mycket bara.
Nej nu slutade Berg flyttar in och mamma vill att jag ska titta på Mot alla odds? Jahajapp. Hörs sen!
¨
Hejdå Tiger...

Millionaires: if you don't have a giant slide that goes from your bed to a pool, give me your money, you're doing it wrong.

Ska alldeles strax sätta på en film, mysa lite med Tiger och sedan sova! En sak jag älskar innan jag ska sova är att kolla på en bra film! 

Using a different word because you can't spell the word that you originally wanted to use.

¨
Skola, vad annars har jag gjort idag? Jessica och Melissa var här hemma, en liten stund efter skolan och så ja, mamma lagade en jätte god middag, en sorts cesarsallad, och alla vet ju att jag älskar kyckling ;)
Ja, det var allt som hänt idag, som jag sagt flera gånger tidigare, not so much to do. Ingen läxa iallafall! Haha, höljdpunkten i mitt liv..
¨
Nej, höjdpunkten under 2012 är att jag vet vad jag ska välja för gymnasium! Iallafall de första tre, vi får se om jag lägger till några fler.. Men :
1. Vård och Omsorg på Rinman (ska bli barnmorska).
2. Djurvård på Real
3. (inte helt 100 på denna) Hund eller Djurpark på Real eller nått med vård och omsorg.
¨
Rätt läskigt med gymnasium faktiskt. Tänk er, man är 15 år och ska välja redan nu vad man ska göra för resten av livet. No turning back, kostar ju skit mycket att plugga när man är vuxen och så är det ju väldigt svårt att få jobb.. Usch, nej jag tycker inte om det. Även fast jag är 90% säker på vad jag ska välja...

That awkward moment when your teacher is helping someone with their work, and his/her ass is in your face.

Har precis kollat på senaste avsittet av Vampire Diaries, igen och igen haha. Så bra! Längtar så jävla mycket tills näsa avsnitt, det kommer vara så bra haha :D Nej nu ska jag och Tiger kolla på How I Met Your Mother!
¨
Jag vet tråkigt inlägg men har inget bättre att skriva haha..

That bit of graffiti that makes you think, how the f*ck did they get up there?!

Är hemma hos mamma nu, så ja, ska duscha snart efter pogrammet jag kollar på ''Världens största bröst - och jag''. Jag har sett det förut iochförsig men jag vill se det haha. Sjuka kvinnor, fast han som är pogram ledare har kommit fram till vad som orsakade att dom ville ha så var det alltid männen som började. Chockerande.
¨
Hörs senare!

The more arguments you win, the less friends you will have.

¨
När folk frågar mig vilka mina favorit serier är svarar jag alltid The Vampire Diaries, Desperate Housewives och (nu) Glee (m.m.), men en jag alltid glömmer att säga är Vänner, Vänner har alltid varit en av mina absoluta favorit serier hela tiden, jag har sett alla avsnittet minst 10 gånger, på dom flesta så bara jag läser namnet på avsnittet ser jag hela avsnittet i huvudet. Jag vet inte varför jag inte säger den serien, det kanske är för att den inte visas längre, eller den visas (och jag brukar kolla på det) men det kommer inga nya avsnitt så jag är mer inne i dom som håller på och visas, t.ex TVD och DH. Men Vänner är en så jävla bra serie, jag älskar den! Jag tröttnar aldrig på den. Ibland på kvällarna så brukar jag vilja kolla på avsnitt ur en serie eller en film och när jag känner för en serie så blir det ibland TVD, men det brukar mest bli Vänner, för jag älskar den serien och jag vet vilka avsnitt som är dom bästa och då kollar jag på dom och det är jätte roligt. Jag måste verkligen komma ihåg att nämna Vänner!
Om ni inte sett Vänner btw, så har ni verkligen missat något. Typ alla har sett något avsnitt ur Vänner, det är ju 10 säsonger började 1994 och slutade 2004 och det går fortfarande på TV (och på min ''serie-sida'' är den alltid topp 3) så det är lite svårt att missa den. Aja, har ni inte sett Vänner kolla på det! Ni kan se alla säsonger (gratis, dock utan text) här! Nu ska jag sova så byebye!
¨
¨

When I die, please tell Ian Somerhalder that I loved him.

Har inte gjort ett skit idag, har bara legat i soffan och kollat på TV med pappa. Vi kollade även på 2 pappor för mycket och Norbit. Har sett båda två förut. Imorgon kommer farmor över en stund och kanske faster. Sedan ska jag väll till mamma. Så, ja det är det som händer. Not much.
¨
Btw, det är något konstigt med min statistik, den visar inte idag och igår utan den visar inget efter den 13/1? Äsch kanske bara är nått konstigt med blogg.se, det är ju det ibland.
Min statistik har även gått uppåt, jag undrar vad det beror på..?

I'm searching on Facebook for people named Hontas, just because I think it would be cool... to poke a Hontas.

Blev inget gymnasium besök för mig idag, jag vaknade imorse och kände mig jätte konstig, lite yr och konstig bara så jag stannade hemma och sov hela dagen. Nu mår jag lite bättre, lite yr fortfarande bara.
Har iallafall gått till Lidl med pappa (jätte långt haha, bara ner för gatan..) och köpt lite saker och just nu står han i köket och lagar mat, det blir kött, potatis, morötter och bearneisesås, mumsigt! 90% av all mat min pappa gör är faktiskt gott, han är en bra kock haha! Pappa är mycket bättre på att laga mat än mamma, hennes mat är inte alltid god men jag älskar hennes lasagne!
¨
Nej, nu så ska jag kolla på TV medans pappa gör klart maten, tar en timma och göra den, kommer dö haha är redan vrålhungrig.

I accidentally typed ;) instead of :) and now it's awkward...

Så, vad har jag gjort idag? Jo dator och Wii haha. Inte den bästa kombinationen direkt, det har gett mig huvudvärk :( Inte bra alls. Och imorgon så ska jag, Qui, Lidia och Madde till Öppet Hus på John Bauer, Real, Mikael Eliasson och något mer gymnasium men kommer inte ihåg vilket. Klockan halv 10 ska jag vara vid Qui, för kvart i ska vi möta Madde och Lidia vid MC och så öppnar det klockan 10! På en fucking lördag. Men vi måste gå tidigt för att hinna med alla, för alla är samtidigt, förutom Real som är från 13, när alla andra slutar.
Jag ska kolla på Real, deras pogram verkar bra, till mitt andra eller trejde handsval. Det är om djur nämnligen och jag skulle inte alls ha något emot att jobba med djur!
¨
Nej, nu ska jag sätta på mig pyamas och borsta tänderna!

The awkward moment when somebody asks you what's wrong and they're the problem.

¨
Hur skönt är det inte att sluta kvart över elva på en fredag?! Hade bara två lektioner, SO och det var en rolig lektio och sedan hemkunskap och gjorde kladdkaka, fredag den 13:e in my ass! Och det senaste Vampire Diaires avsnittet är ute, det här är ju den bästa fredagen haha! Mhmhmhm I'm loving it.
¨
Enda dåliga är att jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, skulle kanske ha varit med Qui, men hon var inte i skolan och svarade inte när jag ringde!
¨
Nej, nu ska jag kolla på TVD!

Mietek Grocher.

Jag, Qui, Mietek & Anton.
¨
Idag har det varit en väldigt otrolig dag, ett minne jag kommer ha kvar hela livet. Mietek Grocher* var hos oss idag som jag berättade om igår, alla 9or var där och kollade. Och det var en sådan mäktig upplevelse, en sorlig, jobbig, och framför allt känslosam stämning i hela aulan. Alla vet hur svårt det är för tonåringar att sitta helt stilla och tysta i mer än en timme, men nu så var alla knäpp tysta och helt inne i Mietek's berättelse i över två timmar.
Jag kan inte beskriva känslan man får när man hör allt han har varit med om, allt hemskt han har varit med om - jag kan inte ens föreställa mig det i huvudet vissa delar, jag och jessica (och flera 100 andra) satt och grät under nästan hela föreläsningen. Varje gång han började gråta, började vi gråta.
Tänk er att vara med under 9 koncentrationsläger och förintelseläger, se hela sin familj och vänner bli dödade och/eller bli torterade, vara med om allt han vart med om och ändå orka stå där och berätta och återuppleva allt om och om igen som han gör, bara för att kunna berätta det för oss. Ca 180 föreläsningar om året har han och han har hållt på i mer än tio år. Han är 85 år också. Och inte bara föreläsningen på 2 timmar hade han, efteråt var han kvar en timme till där x antal elever fick stanna kvar och fråga frågor och höra ännu mer om Andra Världskriget orkade han med. Mietek Grocher är en man jag ser upp till, och har en otroligt stor respekt för, för vad han varit med om och att han orkar stå och prata om det.
¨
Nej, jag kan knappt skriva mer utan att börja gråta.
Efter skolan var hängde jag med Qui till John Bauer för att vara två timmar på ekonomi pogrammet, och ag är inte ens 5% intresserad av det, utan jag följde bara med Qui, bra vän man är va? ;)
Sedan när jag kom hem har jag gjort nada. Nu ska jag iallafall bortsta håret!
¨
*Mietek Grocher är en man som var med under hela Andra Världskriget och är en av de få som överlevde och ännu orkar prata om det, det finns bara mindre än 10 stycken i Sverige. Han åker runt till olika skolor och berättar om det han har varit med om. Han talar 100% sanning, när man hör honom kan man inte tvivla på ett ord han säger. Han har även skrivit en bok som heter ''Jag överlevde'' och den kan man köpa i vissa affärer, men också när han kommer till skolan och då får man den signerad + en personlig hälsning och allt för bara 140 kr, den kostar mer i affärerna.
Han tar även inte emot några pengar från skolorna han besöker och pengarna från böckerna går till att trycka upp ännu fler böcker till fler elever.

I hate mondays, tuesdays, wednesdays, thursdays and half of friday.

Ska snart lägga upp alla mina thailand bilder på bloggen, inte idag men snart, så fort jag kommer till mamma och kan lägga in bilderna från hennes mobil in till min dator! Där finns dom finaste bilderna nämnligen.
¨
I skolan har det hänt rätt mycket, fått en ny tjej i klassen Amy heter hon, tror det stavas så iaf, hon verkar snäll :)
Har börjat kolla på gamla nationella prov från typ 2009 så att vi ska vara beredda, 14 mars har vi np i biologi..
Imorgon kommer en man som är 84 år till oss och ska prata om när han var med under andra världskriget, han överlevde 9 stycken koncentrations läger! Jag kommer verkligen börja gråta imorgon. Har köpt hans bok också, kommer få den imorgon + med en personlig hälsning i den.
¨
Nej nu ska jag spela Zelda med pappa :D
¨
OBS: SKA INTE HA DEN HÄR DESIGNEN!!

Testar bloggdesigner.

Just nu håller jag på att testa olika designer, så den ni ser kanske inte är den jag ska ha. Jag säger till när den rätte kommer ;)

The best thing about Facebook is the ability to read other people's fights.

Åh jag vill sovaaa, men jag kan inte. Har varit med min syster under kvällen då pappa varit på ett möte och sedan när han kom hem och min syster åkte hem spelade vi Zelda Skyward Sword på min Wii tills typ tjugo i elva, så jag glömde bort att duscha på hela kvällen sedan efter att vi spelat då kom jag på det så jag duschade och jag kan inte sova förän mitt hår är torrt. Annars är mitt hår alldeles fult, konstigt och vågigt. Och inte kan jag blåsa det heller för det är för sent. Men tack och lov är det snart helt torrt. Då ska jag sova på en gång! Smart som jag är så har jag tappat bort min kam, och den är perfekt för att göra mitt hår rakare, but it is gone, den är någonstans hos mamma tror jag... Jag är så duktig på att tappa bort saker, men inte på att hitta det jag tappar bort. Får väll ringa mamma imrogon och be henne hitta det, efter att jag packat upp mina saker, den kanske ligger i min väska..? Aja, det tar vi hand om imorgon! Godnatt på er ;)

My mirror and my camera have two completely differant ideas of what i look like...

Rätt chill dag idag, haft idrott, hälsa, svenska och musik, inte så jobbigt. Förutom att jag streckte framsidan av låren, uppe där magen slutar och låren börjar innan svenskan och sedan när vi sprang på idrotten så streckte jag ännu mer så jag kunde inte springa, kunde knappt gå. Och sedan skulle vi ju såklart gå direkt efter idrotten på hälsan ner till stan och sedan sluta där så då gick vi lagom snabbt till stan och när vi skulle hem gick jag, Jessica och Melissa super sakta haha.
¨
Nu så ska jag packa alla mina saker och sedan runt 4, halv 5 så kommer pappa och hämtar mig. Min syster kanske också skulle till pappa idag. Med lilla Thea :) Hon är så söt, en liten chiuahua valp, hon är ca 14 veckor och jätte gosig. Egentligen gillar jag inte chiuahuor men henne gillar jag!
¨
Så här ser hon ut :)

http://hotgossips.improveme.se/

¨
Jag är med och tävlar om en lyxig goodie-bag, värde 9000 kr på http://hotgossips.improveme.se/!

That awkward moment when you make a fart sound with your chair... And desperately tries to recreate the sound so people don't think you farted.

Åh skola imorgooon, jag vill inteee! Tre veckors lov är bara helt borta, känns som om det bara gått 3 dagar. Idag har det varit en bra dag iaf, haft TVD maraton med Qui, + kollat på hennes träning. Vi hann inte med sådär jätte många avsnitt, så vi få väll fortsätta på onsdag eller om hon fortsätter själv, imorgon ska jag byta till pappa så då kan jag inte.
¨
Har iallafall nyss kollat på film, Ice Age 3 : Det våras för dinosaurier. SÅ ska bara byta om till pyamas och borsta tänderna sedan bums i säng för imorgon är det skola och börjar förhoppningsvis halv 9. Kul att skolan inte ens skriver på hemsidan vilken tid man börjar, inte ens en lapp om tid, bara vilken dag..

There is always that one kid that everyone calls by their last name.

Sitter just nu och väntar på att Qui ska komma, vi ska ju kolla på Vampire Diaries heeela dagen :D Förutom lite senare då hon ska på träning och jag ska med och kolla på, sen blir det väll att äta något, och sedan TVD igeeeen :D Jag är såå glad att hon ville börja kolla på TVD, det var inte ens min idé det var hennes! Men om hon blir team Stefan så kommer jag slå henne med en spade i huvet. Inte i början för då är ju Damon ond och Stefan är bättre då, men sedan när Damon blir go och blir kär i Elena och hon är team Stefan då, då kommer jag slå henne. Med vissa undantag för även när han är kär i henne så gör han vissa dumma grejer men dom flesta håller inte så länge men jaa team Damon all the way. Alla som är team Stefan säger alltid att Stefan var hennes första kärlek så dom ska vara tillsammans för alltid men jag (och alla i team Damon) säger : Stefan - first love, Damon - real love! Japp, så är det! MELISSA! Den tönten är team Stefan, för hon är rätt efterbliven så ja. ;)

Everything is funnier if you're not allowed to laugh.

Just nu sitter jag och chattar med Jessica, och ja, jag vet inte vad hon håller på med. Hon är knäpp. Det är hon. Ja, iallafall idag har jag sovit länge, vilket jag inte skulle, sen har jonas och lovisa varit här och pappa. Annars har jag inte gjort ett skit, skit tråkig dag idag.
¨
Imrogon ska jag iallafall vara med Qui hela dan och vi ska kolla på Vampire Diaries :D :D :D Hon vill börja kolla, så vi ska kolla på säsong 1 heeela dagen lång :D
¨
Okej, nu ska jag fortsätta ''chatta'' med Jessie!

Don’t drink and drive, you might hit a bump and spill your drink.

Kom på att jag inte har bloggat idag. Vaknade vid 12, sedan kom mormor och morfar för att hälsa på katten och sen åkte jag och mamma till katthemmet, var där i ca 2 timmar, en halvtimme i ''Stora huset'' där dom flesta katterna är och så var vi en och en halv timme inne i ''Lill Stugan'' där dom fem små, 6 veckor gammla kattungarna var! :) Jag älskar verkligen att vara volontär där, på Katthemmet Kälby. Alla är trevliga och alla älskar katter. Det är en lantlig och mysg känsla att vara därute, t.o.m när det är mörkt. Och det är loppisar och auktioner och möten och en gång åkte en grupp därifrån med Christer (förredetta ordförande på katthemmet, han gick tyvärr bort under februari 2011) till Djurskjukhuset och fick hälsa på och se hur det är att vara veterinär. Det var jätte kul den dagen. jag har vairt volontär där nu i snart 4 år och jag har inte ångrat en enda sekund. Jag kommer ihåg en sommar för 2, 3 år sedan och då var det verkligen överfullt med katter, 42 stycken var det och normalt kanske vi har 15 max. Nej, jag älskar det, det är något jag skulle kunna göra för resten av livet. Jag tänker vara volontär där så länge jag bara kan. Just nu är jag ju bara 15, man måste vara 16 för att vara inne på karantän och 18 utan någon vuxen.
Och nu ska jag sova så ni kommer få några bilder på dom söta 5 kattungarna :D
¨
Det är som sagt 5 stycken, 1 hane och 3 honor. Det är 3 helsvarta (en av dom är hanen), en svart och vit och en sköldpaddsfärgad :)

Svar på kommentar :)

Från: Angelica | Foto & Design om People are real funny. They spend money they dont have, to buy things that they don't need in order to impress people they don't like.:
Fin blogg!
Kolla gärna in min foto & designblogg! :)
http://angelicanordin.se
Svar: Tack så mycket och detsamma :D
Du tar väldigt fina bilder :)

People are real funny. They spend money they dont have, to buy things that they don't need in order to impress people they don't like.

Dom senaste 45 minuterna har jag suttit och kollat på det senaste TVD avsnittet, eller ja efter att jag sett samma avsnitt ca 3 gånger så börjar jag bara kolla på dom scenerna jag gillar bäst, för det mesta alla damon/elena moments och ibland något annat jag gillar. Så jag har suttit och kollat på 2 scener i ca 40 minuter nu haha.. Klockan är 2 snart så jag antar väll att jag borde sova nu men jag är inte sådär jätte trött.
¨
Tyärr börjar ju skolan på tisdag (</3) så måste börja rätta till dygnet. Det ska jag börja med imorgon. Jag ska vakna innan 11 och lägga mig innan 1. Som jag brukar på vardagarna. Vaknar mellan 07.00 - 08.00 och lägger mig efter 12.
¨
Okej, ska kolla liiiite mer på scenerna och sedan sova så godnatt på er!

Yes. Yes. I know. Yupp. I will. Okay. Yes. Alright. Love you too. Okay. Bye Mom.

Ja, som ni kan läsa i mitt förra inlägg så var jag så himla överlycklig igår p.g.a The Vampire Diaires och jag är fortfarande det! Jag ska kollla om och om och om på det där avsnittet, ända tills jag kan varennda mening! Jag kan redan orden från när det underbara hände hehe, har bara sett avsittet 2 gånger. Nej nu ska jag och Tiger kolla på avsnittet igen! ;)
¨
Jag älskar de här bilden..

OMFG JAG ÄR ÖVERLYCKLIG!!!!!!!

OMFG JAG HADE INTE EN ENDA ANING OM ATT DET SKULLE HÄNDA!!!!!!!! NI ALLA MÅSTE SE DET 10E AVSNITTET AV THE VAMPIRE DIARIES! DET VAR DET FUCKING BÄSTA JAG HAR VARIT MED OM! SPECIELLT SLUTET!
Omg jag är så jävla glad JAG BÖRJADE SERIÖST GRÅTA AV LYCKA! KOLLA PÅ DET AVSNITTET!!!!! NI KAN SE DET HÄÄÄÄÄÄÄR (INGEN TEXT)
¨
OMG seriöst HELA dagen imorgon ska jag kolla på det där avsnittet om och om och om igen!!!!!! Sedan på lördag då ska jag se det med Melissa och MQ DU FÅR INTE TITTA FÖRÄN PÅ LÖRDAG! Jag längtar efter att få se ditt ansiktsuttryck! OMG JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG!!!!!!
¨
THE VAMPIRE DIARIES IN MY HEART FOREVER! Jag kan ge er en liiiiten sneak peak på vad det är - Delena, Damon Elena moment, det bästa jag varit med om!
¨
OBS. Jag kan inte skriva vad det är, eftersom jag vill inte förstöra för någon!

I do belive in killing the messenger, know why? It sends a message.

Rubriken är vår allas favorite bad boy hottie vampire Damon Salvatore som sa, till Isobel om ni vet vem det är. Och varför drar jag upp det?! JO för att The Vampire Diaries börjar igen INATT!!!! Japp, klockan 02.00 kan ni hitta länkar som är live så att man ser det när dom i USA ser det, länkarna hittar ni på vampirediariesdaily.webblogg.se! Annars måste man vänta tills ca 03.30 innan det finns på ''vanliga'' länkar. Och vill ni vänta tills då, (jag vet inte om dom som är live är bra eller inte, jag har aldrig sett avsitt live, bara galor och det brukar inte vara det bästa) eller vill se dom om och om igen (som jag kommer göra, hela dan imorgon) kan i hitta dom på denna braiga sida. Det är helt gratis och dom flesta är bra. Jag rekommenderar gorillavid och daclips, dom fungerar bra på min dator medans videoweed tillexempel laggar hela tiden och inte är så bra. Och om ni kollar där,(ni kan hitta nästan alla serier där) och så finns det bredvid dom man väljer kan det stå 37% eller 65% eller vad som helst mellan 0-100% och det behöver ni inte bry er om, det är bara slumpmässigt vad det står.
¨
OKEJ NU SKA JAG KOLLA PÅ HOMECOMING (AVSNITT 9) INNAN AVSNITT 10 KOMMER UT; DEN KOMMER HETA THE NEW DEAL! OCH VARFÖR JAG SKRIVER MED STORA BOKSTÄVER ÄR FÖR ATT JAG ÄR SÅ OTRLOIGT TAGGAD INFÖR NÄSTA AVSNITT OCH HELA SÄSONG TRE! HÖRS SENARE!
¨
Såå heeeeet..
¨
Update: 3 minuter kvar iiiiiiiiiiiiiihhhh!!!!!!!!!!

Our phones fall, we panic. Our friends fall, we laugh.

Haft en pretty boring dag. Inte gjort ett skit förutom att ha kollat klart på Glee och gosat med Tiger. Men snart ska jag och mamma kolla på filmen Red, hoppas den är bra!

I've always wanted to walk up to a stranger and hand him a briefcase and whisper "you know what to do" and walk away.

Åh jag och Tiger har haft en så bra kväll tillsammans! Det känns som om han varit här i två veckor, inte att det här är första dan. Just nu sitter jag i min säng med datan framför mig och han ligger bakom datorn och sover. Han drömmer för han ligger och sprattlar med benen haha. Han är så underbar. Jag är verkligen glad över att vi skaffade honom!
¨
Nu ska jag gå och äta en macka eller något för jag är hungrig och sen ska jag gå och lägga min gå godnatt!

I stepped on a Cornflake, and now I am a cereal killer.

Välkommen till familjen Tiger! 
¨
Japp, jag och mamma har köpt en katt nu, och han ska heta Tiger! :D Han är ca 4 år, och är jätte gosig och busig. Det känns helt rätt att ha honom här, lägenheten är inte tom längre. Just nu sitter han i mitt rum med mig, fast jag sitter på sängen och han sitter och speglar sig i min spegel haha. Han är verkligen super söt och passar perfekt med allting. Så välkommen Tiger, jag hoppas du kommer trvias bra hos oss :D

That awkward moment when you forget what you're watching during the commercial break.

God morgon, god morgon! Hoppas ni alla har sovit gott, det har inte jag. Jag gick och la mig vid 4 men somnade vid 6. Skit jobbigt. + Att jag skulle vakna halv 12, vilket jag gjorde och har legat och degat i sängen tills nu. Varför jag ställde klockan idag är för att jag ska till katthemmet, inte som en volontär den här gången, utan för att titta på en katt. Berättade jag om Chabo när jag var på katthemmet förra gången? Jag tror jag gjorde det. Han är inte en kattunge, utan han är minst 3 år om inte lite äldre och han är röd och vi kanske ska köpa honom. Det är därför vi åker dit nu, för att kolla extra. Okej, måste duscha, äta och vara vid mammas jobb vid kvart i fyra så vi hörs sen!

If you want breakfast in bed, sleep in the kitchen.

Jag + blogga på lov = tråkiga inlägg. Okej inte sommarlov då, då kan det bli intressantare grejer att skriva om.. Eller så boggar jag inte alls haha, men när jag har lov gör jag antingen 3 olika saker : 1. Sitter hemma på mitt rum och kollar serier m.m. 2. Är med mina vänner och gör olika saker 3. Är med familjen. Och 1:an : Hur kul är det att läsa/skriva om det? 2:an : Då har jag oftast inte tid/lust att blogga om det inte är något jätte kul vi gjort, annars är det mest samma saker eftersom det inte finns så jäkla mycket och göra i Eskilstuna och man kan ju inte åka till en annan stad hela tiden, 3:an : Inte heller särskilt kul att läsa/skriva om.
¨
Fast å andra sidan hur kul är det att läsa om vad jag gör på vardagarna..? Då gör jag ju ingenting förutom att gå i skolan.. Det är ju på loven man gör roliga saker.. Okej att blogga är väldigt konstigt. Jag har ett för tråkigt liv för att blogga haha.... meeeen jag kan inte sluta för om jag gör det blir det som förra gången jag slutade - jag saknar det. Jag vet att inte alls många läser min blogg men jag gör det för att jag tycker det är kul. Personer som inte känner mig och skulle börja läsa min blogg skulle säkert tycka att jag är helt cp med mina wierda inlägg och mitt min sagt konstiga skrivsätt. Jaa ni, en sak saknar jag på blogg.se som bloggplatsen.se hade (jag tror jag har kvar den bloggen.... haha) och det är att man kunde göra inlägg läsarna inte kunde se utan ett lösenord. Så därför kan jag inte skriva allt som är i mitt huvud för ni som läser skulle då få reda på det. Fick ni reda på vad som faktiskt händer i mitt privatliv skulle ni inte tveka om att sätta in mig på mentalsjukhus. Ni ska bara veta huur många som har haft så fel om mig, eftersom jag faktiskt är väldigt bra på att dölja mina innersta tankar, många tror att dom kan läsa mig som en öppen bok, eller att dom kan bara tvinga mig att säga mina tankar för att jag är så lättkontrollerad har fel, jag är inte så svag. Faktiskt när jag tänker efter så är jag inte alls svag. Jag är stark, jag har en egen vilja och jag kan styra mig själv. Skulle ni ha gått igenom, det jag har då skulle många av er inte orkat mer, blivit svaga eller blivit riktiga bitchar av all ilska, all rädsla, allt. Jag har haft mina svaga stunder, stunder då jag inte orkat mer, stunder då jag faktiskt tänkt på att få slut på allt, men jag har tagit mig igenom det, så nu som tror att jag är svag och att ni kan styra mig hur ni vill, så har ni fel. Jag är stark och ni ka inte dömma mig för ni har inte gått i mina skor och orkat med allt jag måste kämpa med varje dag.
¨
Vad blev det här för inlägg egentligen..?! Jag har avslöjat så mycket som jag aldrig gjort. Men ni fick en inblick i mitt huvud och det är så här jag tänker för det mesta, först ''glatt'' sedan mörkare och mörkare..
Och det är en sak, jag kan inte berätta det jag tänker och min värsta hemlighet för någon. Inte ens för mina närmaste vänner. Jag har avslöjat lite, saker som kan verka stort, och egentligen är det, men sedan finns det mer, större och svårare som bara jag vet, och jag kan inte berätta det. Inte för någon. Det finns egentligen bara två personer i hela världen som vet en av dom största hemligheterna och svårigheterna jag har i mitt liv, som jag kämpat med hela mitt liv. Jag skulle kunna berätta den för alla, och den skulle inte låta så svår och hemsk som jag får det att låta, men det är detaljerna runt omkring det som gör det så mycket värre. Men ni kommer aldrig få veta vad och dessa två personer vet inte allt, bara lite av det som egentligen sker.
¨
Okej, jag slutar nu för annars kommer ni få veta allt för mycket. Förrvirrande eller hur? Det är det för mig med.

Sometimes when my Internet is down, I forget that the rest of my computer still works.

Som vanligt har jag bara sovit och kollat på Glee, eller ja som vanligt sen jag började kolla på Glee är det som vanligt haha. Jag är nu på avsitt 2 i säsong 3 så har bara 7 avsnitt kvar. Men jag har nästan tröttnat lite eftersom jag kollar dag in och dag ut på Glee. Allvarligt, det första jag gör när jag vaknar är att kolla på Glee och det sista jag gör innan jag går och lägger mig är och kolla på Glee. Och jag fick en otroligtstor lust att spela sims.. Så kanske ska göra det i några timmar och sedan kolla på Glee. Meeeen just nu så ska jag iallafall duscha!
¨
Visst är jag lame som bara är hemma hela tiden? Haha. På hela lovet har jag bara varit med Qui en dag, fast har varit mycket med min släkt eftersom det har varit jul/nyår + att jag har varit hos pappa i 2 veckor. Jag tror jag ska hem till mamma imorgon. Fast det har varit rätt skönt att bara ta ett steg tillbaka från allt och bara vara själv. Som dom som läst min blogg ett tag vet så älskar jag att vara själv, det har jag alltid älskat. Fast bara på dagarna.
¨
Nej nu ska jag duscha!

GOTT NYTT ÅR!

Nu är det officielt 2012! GOTT NYTT ÅR ALLA :D