Paper cuts: So small… but so evil.

Jag har tråååkiiiiigt. Inte för att det gör särskilt mycket, ska sova snart. SKa bara gå och brosta tänderna. Så varför skriver jag ens detta inlägg? Jag har inte den blekaste aning.
¨
Imorgon slutar jag vid lunch tror jag, jag kommer göra det varje onsdag nu! Men måste säga till mamma att jag slutar typ tre för jag ska ner till stan med Qui för att vi ska handla presenter till våra mammor, hennes mamma fyller också imorgon haha! Och som sagt, ska köpa Jamie Oliver's bok Middag på 30 minuter. Om jag nu hittar den, men jag hoppas att den finns i Akademibokhandeln eller nån annan bokaffär som finns på stan. Annars vet jag inte vad jag ska köpa.. Aja, godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback