17 år, jul, Ron Pope & One Direction

Känner att mitt förra inlägg var lite deppigt så skriver om lite roligare grejer! Nämnligen de fyra saker jag ser fram emot mest - först och främst min födelsedag, wohoo, jag blir 17 år! 15 november, det är inte lång tid kvar! Jag vet fortfarande inte riktigt hur jag ska fira den med mina vänner, med mina nya och mina gamla. Antingen alla tillsammans eller en gång med de gamla och en gång med de nya, har inte riktigt bestämt mig än - jag har för- och nackdelar på båda. Men det kommer nog bli bra vad jag än gör. men alla som känner mig vet att jag älskar att fylla år, så det ser jag verkligen fram emot! 
 
Nästa grej är julhelgen! Vem ser inte fram emot jul?! Helt klart min favorit högtid! Pepparkakor, lussebullar, julmusik, julstämning, maten, julklappar, släkten, julmöbler, snö och pulkaåkning och allt! Det enda dåliga är kylan och mörkret.. Men jag älskar snö och jul! 
 
Nästa grej som jag ser fram emot så jävla mycket är Ron Popes ''konsert''! Den 15 februari, så det är ett tag kvar men det kommer bli så bra! Har ni aldrig hört honom så fy skäms, han är en gud! Det är lite läskigt med Ron, för jag har haft så mycket kontakt runt honom, han har retweetat mig 2 gånger på Twitter, Maria, som jobbar åt Ron, har skrivit till mig några gånger på Twitter och Instagram och det känns som om jag har värsta connection med Ron haha! Jag hoppas jag och Johanna som jag ska gå med, kommer få träffa honom!
 
Och slutligen alla vet väll hur mycket jag ser fram emot One Directions konsert den 14 juli! Det är en jävla bra lång tid kvar haha men jag ser fram emot det så mycket för en massa grejer händer ju innan dess också - det nya albumet och livestreams och promos och allt möjligt! Och på konserten ska ju jag, Johanna och Haboon gå men tyvärr kan inte Haboon längre, men jag tror kankse Alexandra som jag var med på förra konserten med (och hon såg även One Direction när jag såg dom på X Factor) kanske ska följa med! 
 
Men just nu är det dom här 4 sakerna som hjälper mig att klara mig igenom helvetet, aka skolan! Ah, så bra! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback