Wattpad

Jag har nyligen läst den bästa Justin Bieber fanfic jag någonsin läst, den var så bra, jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv längre, jag har faktiskt redan läst om ''bok'' 1 och 2 redan (ja, det finns en uppföljare!)! Den var så jäkla bra, jag vill bara läsa om den igen och igen och igen (Har faktiskt läst den ett par gånger nu haha)! 
 
Jag läste den på Wattpad (en app till mobilen och en sida på datan där man kan läsa en massa noveller (mer som böcker) om vad som helst!) och det är somsagt en fanfic (en sorts 'bok''/saga/novell om Justin Bieber) och ni borde verkligen läsa den! Ni hittar den HÄÄÄR!
 
Den heter Dark Blue och handlingen är:
I am in an affair with Justin Bieber. If someone had told me a month ago that I would one day say those words and actually mean them, I would have insisted they were on crack. 
I don't know why I agreed to this, I have a boyfriend, who is not in any way, shape or form Justin.
Yes, I am attracted to Justin. Majorly. But do I actually have legitimate feelings towards him? I have no idea. 
All I know is I've gotten caught up in a situation I never imagined myself to be in, and there's really no turning back now.
 
Alltså, den är på engelska och handlar om Mandy och Justin som hatar varandra men hamnar ändå i en situation där de är i ett hemligt förhållande, bakom ryggen på alla, inklusive Justins flickvän Aubrey och Mandys pojkvän Greg. Och tro mig den är riktigt beroendeframkallande och rysligt bra. Uppföljaren Bruised (finns HÄÄR) är  minst lika bra. 
 
Såååå, ALLA borde verkligen läsa den! Justin är annorlunda, riktig bad boy, och jag älskar den så in i helvete mycket! Verkligen den bästa jag läst! Önskar att det fanns fler uppföljare....

Nyårsafton

Hallå på er alla! Sååå nyårsafton imorgon? :D 2013 here we come! ;) Dom flesta ska väll ut någonstans med vänner, festa och kolla på fyrverkerier antar jag haha! Själv ska jag (enligt många, min syster inkluderad) vara tråkig och inte göra något speciellt. Jag ska faktiskt fira med pappa! Vi ska äta vääääääldigt god mat och efterätt och massa godis och fanta/cola! Jag är inte alls någon fest person, och jag är inte så mycket för att vara ute i mörkret med en massa fulla människor omkring och riskera att bli skjuten av fyrverkerier. Jag gillar fyrverkerier på avstånd thank you very much! (Om det inte är jag eller dom jag är med som skjuter dom). Men jag ska vara hemma och ha det bra med min pappa! Han ska nämnligen inte heller göra något för min hund är extremt rädd för smällar. Hon kommer vara livrädd och inte äta, sova, kissa, bajsa, eller någonting, bara ligga under pappas säng. 
¨
Så jag ber er alla faktiskt att inte skjuta fyrverkerier förutom imorgon kväll! En kväll gör inget men folk skjuter hela veckan, och min hund är verkligen livrädd. Så tack till alla som tar det lugnt med fyrverkerierna! 
¨
Okej, nu ska jag faktiskt försöka hitta en bra Justin Bieber fanfic på wattpad! Godnatt! :)

Nyårsafton

Hallå på er alla! Sååå nyårsafton imorgon? :D 2013 here we come! ;) Dom flesta ska väll ut någonstans med vänner, festa och kolla på fyrverkerier antar jag haha! Själv ska jag (enligt många, min syster inkluderad) vara tråkig och inte göra något speciellt. Jag ska faktiskt fira med pappa! Vi ska äta vääääääldigt god mat och efterätt och massa godis och fanta/cola! Jag är inte alls någon fest person, och jag är inte så mycket för att vara ute i mörkret med en massa fulla människor omkring och riskera att bli skjuten av fyrverkerier. Jag gillar fyrverkerier på avstånd thank you very much! (Om det inte är jag eller dom jag är med som skjuter dom). Men jag ska vara hemma och ha det bra med min pappa! Han ska nämnligen inte heller göra något för min hund är extremt rädd för smällar. Hon kommer vara livrädd och inte äta, sova, kissa, bajsa, eller någonting, bara ligga under pappas säng. 
¨
Så jag ber er alla faktiskt att inte skjuta fyrverkerier förutom imorgon kväll! En kväll gör inget men folk skjuter hela veckan, och min hund är verkligen livrädd. Så tack till alla som tar det lugnt med fyrverkerierna! 
¨
Okej, nu ska jag faktiskt försöka hitta en bra Justin Bieber fanfic på wattpad! Godnatt! :)

Pirates of the Caribbean - vid världens ände

Hoppas alla haft en bra jul, det har jag iallafall! :D Fick mest pengar, så nu har jag mer än nödvändigt för att (äntligen) kunna köpa mig en ny dator! :D Är så in i helsike trött på den jag har, bara problem, problem, problem! Så i helgen eller nästa vecka ska jag med mor & far till Elgiganten Mega/Super Store eller vad det nu heter, och köpa en! 
¨
Idag trodde jag det skulle bli en lugn dag men icke sa Nicke. Först min fasters hund som väcker mig flera gånger under morgonen sedan min farmor som kommer på besök sedan min syster och så bilproblem och allt på en gång. Imorgon vette jag fan om jag får det lugnt heller. Inte på fredag heller. Så blir väll i helgen! Måste orka hitta tid för att plugga också.. Har ett par grejer att göra innan skolan börjar. Usch, usch, usch hur ska man få tid till allt? 
¨
Anyways, see ya later lovebirds! Får se om min bloggning blir mer aktiv igen, dock så tvivlar jag på det! Tack för att ni läser iallafall! :) Hejdååå!
 
Nu kanske ni ser lite av varför jag älskar honom så mycket? ;) ♥

God jul!

God jul på er! :D Äntligen julafton! Har redan fått julklappar haha, av mamma - örhängen, chokladtomte och marsipan gris! :) 
¨
Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen, sen snart gå till mormor och morfar där jag kommer spendera heeeela dagen! :) Ha en god jul! :D

Skansen

Ahhh, jag har världens lust att åka till Skansen! Älskar Skansen! :D Jag kommer ihåg för ett par år sedan när jag och mamma åkte häst och släde runt i hela Skansen! Det var en bra vinter :) Vet inte vart det kom ifrån men vill verkligen åka! Ska till Stockholm på lördag men ska inte dit.. Aja, blir kul iallafall :) Nån gång kommer jag väll tillbaka till Skansen! ;)
¨
Hur är det med alla då? Känns lite ovant att blogga nu för tiden :P Sista veckan i skolan iallafall, as skönt! ;) Sen jul och lov och nyår och allt det där! :D
¨
Aja, ville bara.. kika in! Hörs sen! Ha en trevlig sista vecka i skolan! 

Soon..

Hello :) Ledsen att jag inte skriver längre, men jag har ingen lust.. Och har inget att skriva om, samma gamla grejer ni vet.. Har ni det bra? Alla haft en bra 12/12/12 dag haha? ;) Är närmare 100 (86?) år innan något sånt här kan hända igen, 13/13/13 går ju inte, eftersom det finns bara 12 månader.. 
¨
Meeen en liten update sedan sist:
  • Har fått en Iphone 5 i för tidig julklapp av mamma och pappa
  • Det är nu sista veckan på min 5 veckors långa praktik
Ja, det är det som är det största just nu haha, mycket va? ;) Men sista veckan på min praktik, äntligen, sedan 1 vecka i skolan och så 2 veckors jullov och jul & nyår! 
Min praktiksrapport/omdöme blev riktigt bra, klarade av allt! Det enda jag behöver bry mig om nu är att bli klar med de 2 läxorna vi fick. Hoppas det blir klart nu i veckan.. Vet inte ens tills när det måste bli klart haha.. 
¨
Okidoki, vi får se när jag kommer tillbaka nästa gång, hare bra! :)

I am very sorry!

Hemskt ledsen för ingen uppdatering på typ 2 veckor! Har inget att skriva om, det enda jag gör just nu är att jobba.. Och skjuta upp mina 2 läxor.... Har verkligen ingenting att skriva om, är antingen på jobbet hela dagarna eller med familjen eller håller på med datan..
 
Måste lära mig att gå ut och träffa människor haha! Sitter alldeles för mycket vid datan och stalkar One Direction och The Vampire Diaries.. BTW, HAR NI SETT SENASTE AVSNITTET AV TVD?! OMG SÄGER JAG BARA! Finally Delena! ♥ (Tror på att Elena är sired men det kommer brytas och alla kommer inse att Elena älskar Damon ändå! :)) Hatar Stefan och Caroline. 
 
Anyway, ledsen men tror inte att uppdateringen kommer bli något bättre heller.. Tar ingen bloggpaus eller så men förvänta er inte mycket av mig! Sorriii! 
 
Här får ni 2 heta bilder på en gitarr spelande Niall Horan som ursäkt :)
Han är så heeeeeet ♥ Good luck at MSG tonight boys! :)