Tattoos, piercings and dip dye

Halloj! Så mitt liv sounds pretty good right now, jag har fått tillåtelse av mina föräldrar att äntligen få göra min första tatuering så jag ska boka tid så snabbt som möjligt (vill ha en svart stjärna på över fotknölen), jag ska snart ta många fler hål i öronen (har 4 nu, 3 på ett och 1 på det andra men vill ha fullt typ hela vägen på båda) och sås ka jag idag faktiskt med Johanna åka till Tuna Park för vi ska kolla på hårfärger, för jag vill ha blå dip dye! Jag tror hon kanske vill ha rosa, så vi ska förhoppningsvis köpa färgbomber, såna som bara håller ett litet tag, jag vill ju inte ha det permanent! An.
 
Så ja, jag är väll rätt glad just nu, väntar mest på att lite pengar ska komma in så man kan göra allt men jag ska göra allt så fort som möjligt! Måste köpa nya kläder också, så pengarna går åt! (Och nej, inte ''en ny stil'' eller någt men jag måste ha fler jeans för mina går sönder...) Och så måste man köpa höst/vinter skor snart också så herrejistanes vad pengar fösvinner! Tur att man fyller år om exakt 2 månader!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback