Julklappar

Hallå haha, har inte skrivit här sen innan min födelsedag, och förmodligen ingen som läser detta men jag skriver för mig. Om det är någon som läser hoppas jag att ni haft en bra jul, och fått bra julklappar! 
Själv har man fått:
  • Samsung Galaxy Tab 3 (surfplatta)
  • Pengar såklart
  • Kläder
  • Nagel pyssel grejer
  • Massage
  • Dyklektion!
Den sista är jag speciellt glad över, den har jag önskat mig länge! Som dom som känner mig vet, så reser jag mycket (har varit i 11-12 länder) och när vi har varit i mer sol & bad länder (t.ex. Thailand, Cypern, Egypten etc.) så brukar vi alltid åka och snorkla någonstans och jag har alltid tänkt att det skulle vara kul att ta dykcertifikat (man måste gå en utbildning för att få dyka med tuber och sånt) och nu får jag prova på det! På vintern är det i Vattenpalatset och på sommarn i Parkenbadet, och jag känner att jag hellre gör det i Vattenpalatset så vi får väll se om dom (som har utbildningen) har någon tid nu, denna vinter, så jag inte behöver vänta tills nästa! 
 
Så jag har haft en väldigt bra jul, men det är lite skönt att det är över ;) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback