Svårt att skriva det här

Det jag faktiskt aldrig trodde skulle komma har kommit - Jag kan helt ärligt säga att jag inte tycker om Justin Bieber längre. Jag menar, jag kommer alltid att älska honom, men jag tycker inte om honom längre. Och det har jag faktiskt inte gjort på ett tag. Hans musik är skit, hans beteénde är hemskt och hans sätt på allt är bara dåligt. Han har blivit en riktig jäkla douchebag. Jag menar hans klädstil, hans beteende, hans låtar, hans kompisar, allt med honom har jag tröttnat på så jävla mycket. Jag bryr mig inte längre. Om han mognar till och börjar vara som den gamla Justin och har musik som den gamla Justin och bryr sig om allt på samma sätt som gamla Justin då kommer jag nog gilla honom igen och jag vet att han ändras för att han har vuxit upp för snabbt och han har en massa press på sig och han är typ den kändaste personen i världen och jag tycker helt klart väldigt synd om honom, men det har gått överstyr och jag känner att jag får så mycket glädje av One Direction så Justin har trillat ner.
Som sagt jag kommer alltid att älska honom, och jag tycker fortfarande han är skit snygg och jag kommer fortfarande hålla koll på honom och allt det där, men jag tycker inte om honom. Jag vet inte ens om jag kan kalla mig själv för en Belieber längre. 
 
Jo, jag är fortfarande en Belieber för jag får lite ångest av att inte kalla mig själv för det, eller ens tanken på att ta ner mina affischer eller radera mina bilder på min dator/mobil, det var ett tillräckligt stort steg än så länge att skriva det här och att ta bort honom som bakgrundsbild på min mobil. 
 
Det är svårt att skriva det här, och ni som inte är med i någon fandom tycker säkert jag är jätte mesig och allt, men ni som är med i en fandom, eller lämnat en, ni förstår mig. 
Men jag kan inte dölja sanningen längre. Jag tycker inte om Justin Bieber.
 
Update: Nu några veckor senare kan jag säga att jag har nu tagit bort alla bilder på honom på min mobil (har för många utspritt på datan så det skiter jag i), tagit ner mina affischer och min konsertbiljett jag hade uppe, slutat följa honom överallt, slutat följa Justin Bieber accounts/sidor överallt och jag är härmed ingen Belieber längre. Jag tror aldrig att Justin kommer återgå till något bra igen, och en jävla massa fans har lämnat honom, och det kommer bara gå neråt för honom, men jag är inte ledsen för det längre. Han är borta ur mitt hjärta (as soppy as that sounds). Ba bye!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback