Stockholm Pride

Lite mörk bild men aja...
 
Hallå! En liten snabbuppdatering för klockan är snart halv 10 och tåget går klockan 10.07! Vad ska jag göra? Jo, jag ska på Stockholm Pride med Johanna, Ida och Oscar! Vi ska gå i paraden! :D Jag har allltid velat göra det, aldrig gjort det och nu ska jag det! Hoppas det blir bra, lär ju vara stort. Men dom ska gå in 3 timmar så kommer inte gå hela haha.. Ska mest leta kändisar ;) Måste hitta Jonas Gardell! 
 
Snabbt vad jag gjort i veckan: Latat mig och varit med kompisar och varit nere på Rix FM festivalen och ''Å-festen''. 
Ska göra nästa vecka: Ska åka till Orsa Djur/björn park, och åka till Leksand Sommarland (?), det är som Skara Sommarland!
 
Okej, måste fixa allt nu, hejdåååå!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback