TCA's

Sitter och väntar på att TCA Red Carpet ska börja, för er som inte förstår: Teen Choice Awards. Alltså en award show. Har röstat i månader och nu kommer äntligen kvällen! *Ber att mina livestreams inte ska krascha*. Så grymt avundsjuk på USA som ser allt på TV, slipper kämpa med att hitta sidor, och att det inte ska hacka. Ni som tittar på award shows, u know what I'm talking about. It's a real pain in the ass. Börjar om ca 10 minuter eller så, fast själva galan börjar inte förns 02.00, så om ca 2 timmar. Och det håller väll på i kanske 2 timmar så kommer inte gå och lägga mig förns 4-5, tur att jag är van vid det. (Fast håller på och försöker rätta till dygnet inför skolan!)
 
Såååå vad har jag gjort sedan jag senast skrev något? Jag skrev väll innan jag skulle på Stockholm Pride eller? Tror det, så har iallafall varit där (rätt kul, mycket folk, såg Jonas Gardell, Mark Levengood och Babbsan!), sen har jag varit på Orsa Björnpark (såg isbjörnar och andra björnar och andra djur) och så var jag på Leksand Sommarland (Som Skara fast mindre, rätt kul fast Skara är mycket bättre!)! Sen ni vet, allt det vanliga. 
 
Skola, exakt en vecka kvar, buhu. Vill inte. Fast ändå lite. Men inte vakna tidigt på morgonen, lära mig saker och plugga, men resten ser jag väll fram emot ;) Ett år närmare studenten iallafall haha! 
 
Nej, nu börjar röda mattan när som helst! (Vill ni se gå in på Twitter och sök på TCA eller gå in på onedirectionswe.blogg.se!) 
 
Ba byeee!


Checka in vår nya Justin Bieber blogg Followkidrauhl.blogg.se där vi håller uppdateringen! Ha en jättebra dag x

2013-08-17 | 19:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback