Hatar internetköp

Hela helgen har jag varit ganska så sjuk, inte magsjuka eller något, men lite feber och väldigt förkyld. Idag är det dock måndag men jag är hemma för jag känner mig värre än värst, men igår var värre så förhoppningsvis är jag på bättringsvägen? Ska till skolan imorgon iallafall, kan inte missa mer.. Hatar verkligen skolan.
 
Iallafall, inte nog med att jag är sjuk, jag har så fruktansvärt tråkigt också! Så jag kollade igenom min bokyhylla här hos pappa (vilket har typ max 15 böcker och hälften är barnböcker) och hittade en bok från en bokserie jag läste för några år sedan när jag bodde på Västra Tunagatan, och jag gillade den och det är kanske 8 böcker? Tyvärr har jag bara 6 stycken och ännu värre: jag vet bara vart EN bok är. Jag har redan kollat i pappas förråd för ett tag sen och de är inte här, så den måste ju vara hos mamma. Problemet är bara att jag har boken hos pappa så när jag kommer till mamma glömmer jag alltid bort det, och kommer jag på det är det på kvällen när mamma är för trött för att gå ner till förrådet (vilket jag gärna kan göra själv hos pappa men aldrig i livet hos mamma!). 
 
Och ett annat problem är: böckerna måste finnas någonstan att köpa på datan, och jag vill även köpa Stad av aska (Mortal Instruments böckerna) MEN JAG KAN INTE KÖPA MED MITT KORT OCH MINA FÖRÄLDRAR VILL ALDRIG KÖPA TILL MIG. Dom säger alltid ''senare'', ''imorgon'' etc men dom gör det aldrig för varje gång jag nämner det är dom ''för trötta''. Adsflgjk. Uhh, varför kan jag antingen inte vara över 18 eller ha ett kort där jag kan köpa saker på Internet med?!
 
 
Oh and btw, om nån undrar om jag fått biljetterna till Ron Pope, och ja det har jag! :D Så i februari ska jag, Johanna och kanske Alexandra se honom live! ....Och ja, det var min mamma som köpte dom åt oss.. Och ja, på datan.. Hehe...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback