Bored out of my mind..

Jag är såååå uttråkaaaadd.... Jag vet inte vad jag ska göra, inget på TV, inget som händer på datan. En riktigt tråkig, dålig lördag. Säkert pga att jag jobbade idag.. Ska jobba imorgon också.. Thank god att det här är den enda helgen jag jobbar. Känns jätte konstigt.. Ledig på måndag iallafall.. Fast jag är hellre ledig 2 dagar istället för 1 dag, jobba 2 dagar, ledig 1 dag.
 
Hela veckan har bara varit konstig, inte min favorit vecka. Haft så jävla mycket otur, i tisdags tror jag det var bara *BAM* så började jag blöda näsblod, helt plötsligt (hemma), sen vilken dag det nu var jag fastnade i hissen, nån dag råkade jag smälla upp en garderobsdörr så nått metall fat åkte i golvet hos nån gubbe (gick tack och lov inte sönder) och idag råkade jag spilla jordgubbs saft på en gubbes diskbänk. Men hela veckan har bara vart usch och blä. Otur, typiskt mig. 
 
Så glad veckan är över imorgon! Börjar 3:e veckan på jobbet då! Borde verkligen starta med mina läxor.. Är för trött nu iallafall. Får börja imorgon! (Som om.....) Aja, kanske sent nog nu att gå o lägga sig! Godnatt på er! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback