bored

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jessica :)
Vad gjorde du kl 08 i morse? Var på jobbet!
Vad gjorde du för 15 min sedan? Satt vid datan såklart...
Det sista du sa högt? ''Jadå!''
Det senaste någon sa till dig: ''Öppnar du min dörr sen?''
Vad har du druckit idag? Vatten och saft
Vad var det senaste du åt? Nån sur godis
Vad var det senaste du köpte? Godis :))
Vad är det för färg på din ytterdörr? Mörkbrun
Vad är det för väder hos dig nu? Höst väder.. 
Godaste glassmaken? Älskar melon, choklad och päron!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag vet inte, inte riktigt kärlek kanske..
Drömmer du mardrömmar? Ibland...
Trivs du med ditt jobb? Jadå :)
Favoritklädsel? Beror på väder och vad jag känner för! 
Favoritlåt just nu? Just nu så dom flesta låtarna från One Directions nya album Take me home!
Vad ser du om du tittar till höger? Mina tofflor!
Vad gör dig glad just nu? Är inte speciellt glad nu för tiden...
 
Vad ska du göra härnäst? Gå och sova!
Höger eller vänsterhänt? Höger!
Humör just nu? Halvtrött, trött på allt..
Favoritgodis? Chooklad och mina sockerbits godisar! M.m. ;)
Kläder just nu? Pyjamas ;)
Vinterplaner? Har inga direkt..
Hur många kuddar sover du med? 2 ½ haha! Har två vanliga sedan en liten kudde!
Morgon eller nattmänniska? Natt helt klart. Hatar morgonar. Värsta som finns.
Vad är viktigast för dig? Ähum familj, vänner, skola..? The usual.
Är du kittlig? Ja! :( Jag hatar det, alla kittlar mig :(
Snarkar du? Jag tror inte det haha! Ingen har sagt att jag gör det iaf, men sparkas kan jag göra! ;)
Stjärntecken? Skorpion!
Äckligaste insekten? Alla jävla insekter är äckliga! Förutom fjärliar och humlor :)
Stökigt el välstädat? Om jag har det eller om jag vill ha det? Har stökigt, vill ha halvstökigt/halvstädat.
Vad längtar du mest efter just nu? Snön och julen och jullov!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback