Got it.

 
I've got them!
 
Jag har mina biljetter till att se One Directions konsert (en riktig konsert, inte bara uppträdande som på X Factor) den 8 maj på Friends Arnea i Solna, Stockholm! 
 
Har jag någon att gå med undrar ni? Har ju som sagt haft lite problem med sådant, men japp, nu har jag ganksa säkert det! Vem får ni inte veta förns det är 100% klart!
 
Ett halvår kvar, sorgligt nog. Men jag ska dit och det räcker än så länge! 
 
 
PS. Ledsen för suddig bild men hade redan lagt ut den på Instagram när jag upptäckte det och orkade inte radera och ta en ny! ;) (Instagram: @sofiaaeriksson, obs; 2 a!)


Lust och kika in på min novell blogg om Justin Bieber?
Skulle vara kul om du lämna en kommentar innan du klicka dig vidare om vad du tycker om novellen. Ha en bra kväll/dag! :)

2012-11-05 | 23:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback