Home alone

Tjenixen. Känns som om jag har lov igen, har inte varit i skolan idag förutom typ 15 min för vi har haft utvecklignsamtal så då är man ledig hela dagen. Så skönt. Hade mellan kvart i tolv till typ 12 sen har jag varit hemma och slappat. Mamma gick till jobbet så jag är hemma ensam till typ halv 10 och nu har jag bara hållt på med datan och kollat på TV. Måste duscha och plugga.. Hade tänkt att göra det typ nu. Sen ikväll vid 9 är det New Moon på tv, tänkte kanske kolla på det. 
¨
Aja, nu måste jag gå på toa innan ajg kissar på mig! Hejdå!


Jag har startat en ny novell om killarna i One Direction, och jag hoppas att du vill läsa den. Ge både bra som dålig kretik :)

Ha en bra dag. Kram

2012-11-08 | 21:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback