Love Triangle

Jag är sååå irriiteeeradddddd. Läste en as bra novell, lite kärleks triangel mellan tjejen, Niall och Harry men sen helt plötsligt slutar allt mellan henne och Harry. Fattar inte. AH så irriterad!!
¨
Iallafaaall, om ni vet någon bra novell som är en kärleks triangel, såklart med One Direction! Helst mellan Niall/Harry, men går även bra med Niall/Louis och Niall/Zayn. En av dom måste iallafall vara Niall och jag vill inte riktigt att Liam ska vara en av de tre. Den måste vara bra, bra svenska eller engelska och det ska inte gå löjligt snabbt. Inte för långsamt heller såklart. Hatar när dom blir ''kära'' efter något kapitel. 
¨
Spelar ingen roll om den är på någon blogg, wattpad eller någon annan sida, jag vill bara ha en bra, 1D kärlekstriangel novell. SÅÅÅ kommentera om ni vet någon :)) Om ni vill kan ni kommentera och fråga efter någon bra, har läst många :) 
¨
Oki byebye!
¨
Usch. har huvudvärk.
Yay, 6 dagar kvar till min födelsedag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback