Men in black

Wazzup ma' readers? How you doin'? ;)) Själv har man precis kollat klart på Men in Black 3 med pappa, älskade den! Bästa MIB filmen! 1an går på TV nu, har kanalen på men kollar inte, är för uppdatgen med att hålla på med min älskade dator! Har iallafall ätit big pack 3 smaker, chokladsås, maränger och hallon! Till filmen alltså :) Love it!
 
Idag kan jag stanna uppe hur länge jag vill, är ledig imorgon! :D Fast jobbar i helgen.. Men bara till 1 (lör) och 2 (sön) så inte allt för farligt, är ledig på måndag! Och äntligen bara 3 veckor kvar på jobbet! Saknar skolan.. Fast bara mina vänner, inte att lära sig saker och ha läxor och sånt skit. På tal om läxor borde jag börja med de 2 jag har.. Får göra det imorgon :) 
 
Okidoki, nu ska jag fortsätta umgås med min dator, godnatt på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback