oo de lally oo de lally hoppsan vilken dag

Har precis kollat klart på Robin Hood, tecknade såklart! ;) Älskar den filmen! Åh vad jag älskar såna filmer, ni vet Djungelboken, Lejonkungen, Askungen, Snövit, Micke och Molle, klassiker. Tecknat såklart, så som man kollade när man var liten. Jag tycker så synd om alla barnen i dag, deras tecknat är så dåligt (och det är inte för att jag är ''för gammal'' för tecknat, jag älskar det!) Har alltid gjort, kommer alltid att göra men det var så mycket bättre när vi var små, på 90-talet. 
¨
Nu ska jag iallafall lägga mig och läsa på wattpad på mobilen för min kära dator gör vad den kan bäst, krånglar! Gondatt på er! Oo de lally, oo de lally, hoppsan vilken dag, oo de lally, oo de lally hoppsaaan en sååån daaaag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback