Questions

1. Är du singel? Nope.
2. Är du player? Ja, är tillsammans med 2 st just nu....
3. Har du syskon? Japp, en stora syster.
4. Första personen/personerna du vänder dig till Mig själv.
5. Favoritgodis? Myyycket
6. Vad drack du senast? Fanta
7. En som du inte kan leva utan? Min hund
8. Hur många kan du berätta allt för? Kan räkna alla på en hand.
9. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Jag vet inte, kanske.
10. Har personen du senast höll i handen någon betydelse för dig? Kommer inte ihåg vem det var, säkert Jessica så ja, hon är min bästa vän, hon betyder något för mig :)
11. Favorit låt? Kan inte välja!
12. Favorit sångare/band? One Direction och Justin Bieber. 
13. Har du någonsin kysst någon? Nej
14. Är du kär i såfall i vem? N & H 
15. Favorit film? Har ingen
16. Favoritfärg? Blå, alla nyanser av blå
17. Bästa vän? Jessica och Melissa :)
18. Favoritprogram? The Vampire Diaries 
19. Är du svensk? Hell yeah!
20. En person du saknar? Alla jag umgicks med på Stålfors..
21. Vart bor du? E-tuna
22. En underbar person? Min mamma.
23. Fem personer som du älskar? Mamma, pappa, syster, Jessica, Melissa
24. Vart är du nu? I mitt vardagsrum hos pappa
25. Röker du? Never have, never will.
26. En person som betyder mycket för dig? Qui :)
27. Vem kan du berätta allt för? Mig själv..
28. Favorit djur? Hund
29. Hur lång är du? Typ 1.66 cm
30. Vem gillar du? Gillar många personer.
31. Födelsedag? 15 November (3 dagar kvar!!!)
32. Vill du flytta? Isåfall, vart? Ja, Stockholm kanske. Utomlands.
33. En sexig person? Någon jag såg i en sak som kallas en spegel ;)
34. Har mest minnen med? Det måste nog vara Melissa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback