The vampire diraries spoiler!

OH MY FUCKING GOD JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD! JAG HAR ALDRIG VARIT SÅ GLAD I HELA MITT LIV! HAR NI INTE SETT THE VAMPIRE DIAIRES 4X06 ''WE ALL GO A LITTLE MAD SOMETIMES'' KOLLA PÅ DET NUUUUUU FÖR DET KOMMER VARA DET BÄSTA AVSNITTET I HELA ERAT LIV OCH HAR NI INTE SETT PROMON PÅ 4X07 ''MY BROTHERS KEEPER'' KOLLA PÅ DET NU FÖR DÅ KOMMER NI FÖRSTÅ MIN ULITMATA GLÄDJE. 
¨
It's finally some real Delena time! Yeeeeeeeees säger jag bara omggggg äntligen erkänner hon hennes känslor för Damon och Stelena gör slut och Delena kan äntligen hända på riktigt ooooch det finns en spoiler som säger att i en väldigt populär serie så kommer två stycken ur ''the main love triangle'' do ''the dirty'' och några ledtrådar och allt stämmer in på Delena så dom kanske kommer ha lite kul i hösäcken i nästa avsnitt, om ni vet vad jag menar ;)))) Och har ni sett på promon till nästa avsnitt kommer ni dö ännu mer. Jag lovar. Jag kan inte fatta att dom tvingar oss vänta i en hel vecka innan vi får se avsnittet. Jag kan inte fatta det, men när det blir fredag igen, åh mitt hjärta. Jag kommer dö av en hjärtattack. Jag kommer dö! OMG! Ah, jag är så jävla glad nu. Kolla på avsnittet och kolla på promon. Ni kommer inte ångra er Delena shippers. Så glad..!


Bara för att Elena blev en vampyr :(

Svar: Neeej inte bara! Hon inser äntligen att hon älskar Damon mer, annars skulle hon fortfarande vara med Stefan eftersom hennes känslor för Stefan blev också magnified men nu inser hon att hennes känslor för Damon är starkare! :D
Sofia Eriksson

2012-11-17 | 09:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback