Too cool for school

Så fredag nu, slutet på v.45, och nästa vecka är en stoooor vecka, big deal! Först och främst så är det första veckan på min 5 veckors långa praktik, huuuuuge! Är så nervös! Börjar 07.15 på måndag, jippie! Sen är det *woop, woop* min 16e födelsedag, och på torsdagen ska jag fira med mina vänner, och så på fredagen ska jag på bio och se Twilight: Breaking Dawn Part 2 och hela helgen ska jag fira med släkten! Just ja, på onsdagen ska jag också ta min andra livmordershalscancer spruta! Så allt det där plus att jag kommer jobba heltid! Kommer vara sluut! Hoppas jag får mitt schema direkt på måndag och jag hopppas att jag inte behöver ta ledigt till något.. 
¨
Aja, allt det där är nästa vecka och jag har inget plugg (jo, 2 grejer men det gör jag under praktiken) så jag ska bara njuuuta innan allvaret börjar och imorgon ska jag sova så länge jag vill. Okej nu ska jag kolla på The Ellen Show, PSY (Gangnam Style snubben) var nyss där!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback