Work, work, work

Måste snart sova.. Ska ännu en gång upp vid 06.00 imorgon bitti! Ren glädje :) Nej, faktum är att jag verkligen inte vill fortsätta jobba där, gillar stället och gillar personalen men äldre människor är verkligen inte något jag vill jobba med, någonsin. Jag vill bara att dessa 5 veckort ska ta slut, det är 3 ½ vecka kvar och jag vill bara bort! Jag saknar skolan :( Det är jäkligt skönt i och för sig att inte ha någon läxa eller något, och det är det enda som är bra. Men jag gör ingenting på jobbet, jag bara kollar och känner att jag är i vägen. 5 veckor är alldeles för länge, för mig och dom som jobbar. Det är jätte jobbigt att behöva dra runt på en hela dagarna. Det är inte kul för någon. Usch, usch, usch.. Aja, 1 ½ vecka nu har iallafall gått fort, hoppas 3 veckor går fortare. 
¨
Okej, godnatt på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback