Awkward..

Hej.. Jag vet inte vilka av er som läste mitt förra inlägg, jag vette fan vad jag tänkte som la ut det.. Klockan var fem på morgonen och jag visste knappt vad jag gjorde, jag skyller på det. Jag borde verkligen inte ha lagt ut det.. Jag mår lite nervöst över det.. 
 
Men läste ni det så ta inte upp det med mig, läste det ni det inte så var det bara att jag mådde lite dåligt under natten och skrev av mig och det blev en aning för personligt.. Men jag har raderat det, och jag vet till den anonyma som kommenterade: Jag vet, jag mådde bara dåligt och skrev, jag vet att du har det på ett annat sätt men ändå som jag. Jag vet att jag kan lita på dig, hoppas du vet att du kan lita på mig! 
 
Anyway, dålig idé men det är gjort så vad gör man? Aja, nu ska jag kolla på TV eller något.. Jag tror inte jag ska till västerås för jag somnade inte förns runt halv 7-7 imorse och nu mår jag som om jag har varit ute och festat hela natten, så inte så skönt. Mamma slutar vid 2- halv 3 så förhoppningsvid kan jag plugga lite innan dess.. Skolan börjar ju på måndag för mig, bläää! Hejdåå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback