dead.

'Ello mates! Har precis kollat klart på The Vampire Diaries 4x11 ''Catch Me If You Can''! Väldigt mycket Kol med! :D Gud vad jag älskar Kol, han är jävligt het och hans australenska dialekt DÖDAR mig, den är så jäkla heeet så man döööör. Jag brukar inte gilla austarlienska dialekter, Hayley i serien är ju också från Australien och hennes dialekt gillar jag inte men Kols är såååå het! Alla ''Originals'' har dom bästa dialekterna. Elijah's, Kol's och Klaus dialekter = ♥! Jag älskar Rebekah's dialekt också men hon är ju tjej så hennes är inte het haha xd Om ni fattar vad jag menar? ;) 
 
Ledsen att jag börjat blogga dåligt igen, men sen jag blev sjuk förra veckan (vecka 3) har jag faktiskt inte hållt på med datan alls mycket, fast jag är frisk. Har fastnat mer för mobilen faktiskt, men har inte blogg.se appen. Vet inte om det beror på kanske att min dator krashar 24/7.. 
 
Aja, nu har pappa kommit hem och jag är väldigt hungrig såå see you later aligator!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback