home from school

Hallå där blåbär! Jag hoppas ni har det bra? Själv har jag det lite sisådär, har varit hemma från skolan igår och idag för har inte mått så bra, men det är bättre idag, har mest bara huvudvärk, så jag ska gå till skolan imorgon. Egentligen borde jag inte sitta vid datorn men använde den faktiskt inte alls igår och mamma är på jobbet haha, så jag gör det ändå! ;) Badass ovah here! 
 
Nu ska jag iallafall fortsätta med att kolla alla mina sidor, har missat en massaaaaa (TVD fans har ni sett den nya promon för 4x10?! Ser ni vad Elena säger till Stefan?! Love that, dock så är jag lite osäker på hur hon ser ut när hon säger det och hur hon säger det men avsnitt 10 kommer ju på fredag så jippie, vi får se då! ;))! 
 
Aja, nu ska jag först ta en huvudvärkstablett sedan slappa så man orkar med skolan imorgon! Hejdååå! :)


Blodet skjuter som nyårsraketer upp i kinderna så att jag nästan kan föreställa hur de spricker av rodnad. Det här var verkligen inte meningen. Tagen på bar gärning där jag sitter med den blåa gitarren i famnen och med flyktvägen blockerad - är min högsta önskan att smälla av och vakna upp någon annanstans, i en trygghet långt borta från allt som heter nutid.
Som hotellbetjänt bör man aldrig peta på gästernas privata grejer, inte heller i hemlighet utan deras närvaro, trots att man serverar glass till ett tomt hotellrum. Detta visste jag. Det var en inbankad hotellregel från dag ett på arbetet.
Ändå var den som gjord för att brytas, av en idiot som mig...

Läs fan-fiction romanen på: BelieveThis.blogg.se

2013-01-19 | 17:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback