Nice, good day!

Idag har det varit en bra, trevlig dag! Har varit med mormor och morfar heeela dagen! Mamma jobbade så jag gick dit för att äta lunch, slutade med att jag även åkte till kyrkogården med dom också! Ruten (egentligen heter hon Rut men när jag var liten kunde jag av någon anledning inte säga Rut så jag sa Ruten och det fastnade), min mormors mamma, hade namnsdag igår och enligt mina morföräldrar är namnsdagar en big deal så vi åkte ut dit och hälsade på ett antal släktingar! Mormors föräldrar, morfars föräldrar & bror, min farfar och lillebror (minneslunden) och sen några jag inte riktigt vet vilka dom var. Det var trevligt faktiskt :) 
 
Men sen efter kyrkogården så åkte vi och köpte fika sen hem till dom och så stannade jag faktiskt till klockan sex sen gick jag hem! Jag gillar att vara där, jag får alltid min favoritmat, sedan fick jag en ask toffifee och choklad och dricka och dammsugare och allt möjligt, jag lovar varje gång jag är där går jag upp 10 kilo haha! 
 
Men vid sex gick jag hem för då skulle jag kolla på Harry Potter och fenixorden och sen efter det kom mamma hem och då kollade vi på Mamma mia :) Älskar den filmen! Ja, älskar filmen, musikalen, teaterpjäsen, låtarna och gruppen haha! ABBA/Mamma mia, yeah! 
 
Sedan hörrni, då var jag faktiskt duktig! Jag har pluggat idag! :D På tiden va? ;) Inte mitt fel, jag var helt 100 på att vi bara haft lov i typ 4-5 dagar när vi haft det i 1 ½ vecka haha.. Tiden går för snabbt, och ändå gör jag inget! xd 
 
Men iallafall nu ska jag sova för klockan är på tok för mycket! Har börjat vakna halvtidigt på mornarna, känner att jag började för sent att vända tillbaka på dygnet för mitt huvud är helt cp.. Det går bra att vrida dygnet fel men när man ska ställa det rätt igen, då är det jobbigt! Typigst mig ;)
 
Aja, godnatt på er alla! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback