Rubriiiiik

Tjenanixen! Kollar på Masterchef Sverige just nu, men nja, jag kollar väll inte riktigt, det är inte speciellt bra. Min mamma är obsessed (vette fan vad det heter på svenska) med det pogrammet tho. Hon älskar det, men Per Morberg creeps me out. Jag har alltid tyckt att han var creepy men ända sen mamma och jag kollade på filmen Så som i himmelen, där Per är med och spelar en alkoholist som slår sin fru har han blivit 100 gånger mer creepy. 
 
Anywhore, har även nyss ätit McDonalds för andra gången på 24 timmar, åt det till middag igår och frukost/lunch idag. Men det är så gott så det gör inget ;) Älskar deras strips, när dom är sådär mjuka och goda! Max och Burger King har inte såna strips, så Mc är min favorit! 
 
Vad ska alla göra ikväll då? Själv ska man vara hemma ensam, pappa ska på någon motorcykel fest grejs ikväll/inatt så jag har staplat upp en massa godis, choklad och dricka och tänkte kolla på nån film! Förmodligen Trassel, har sett den mer än 5 gånger säkert men har haft lust att kolla på den så länge nu. En av mina favorit Disney filmer! :) Sen får vi se också om jag ska vara hundvakt åt Alice, min fasters hund. Gimmie ska ialalfall vara hemma, och jag tror nog Alice kommer. Alltid kul att ha henne, hon är den busiga och gosiga hunden, Gimmie vill bara gosa och Doris, farmors hund, vill gosa och busa men mest gosa. Men Gimmie blir ju 5 år om några få månader så hon är ju gammal ;) Alice är 3 och Doris runt 2. Längtar verkligen till juni får då ska faster köpa en valp! :D 
 
Okej, ni babblar jag haha, sorry! ;) Vi hörs sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback