Vård & Omsorg

Ahh, jag har ett jäkla Vård och omsorgs arbete jag måste lämna in på fredag och jag har inte ens börjat.. Jag har iallafall en tre timmars lektion imorgon och två timmars lektion på torsdag! Plus hela kvällen imorgon, på torsdag och på fredag att göra den så jag borde hinna. Hoppas Bea kommer på lektionen imorgon.. Det är mycket enklare med henne bredvid mig när vi skriver för vi tänker typ likadant haha. 
 
Anyway, dagen har varit bra - vart med min syster, ätit mcdonalds och kollat på High School Musical 1 haha! Fick världens lust att se den, faaaast den är inte så bra.. 2an är mycket bättre och 3an har jag inte ens sett.. Jag tänkte kanske fixa 2an och 3an och kolla på dom imorgon eller något! Eller nu kolla på 2an nu.. Klockan är bara 11 och även fast jag tänkt duscha imorgon bitti börjar vi inte förns 9 så måste inte gå upp förns 7 och jag klarar mig om jag går och lägger mig vid 1.. Jag gick ju och la mig vid 1 igår och gick upp vid 7 imorse såå! Ja, vi får se! ;) Känner mig lite fånig som kollar på dom filmerna but who cares?! I gotta live a little haha! ;)
 
Godnatt på er! 
 
Btw, som ni kanske märkt så har jag börjat känna lite mer blogg känsla igen! Nu kanske uppdateringen blir bättre! :D Om vi inte får mer grejer i skolan....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback