I'm home!

Hallå där! Jag är tillbaka från Cypern! Eller ja, jag har varit det sen i fredags och det är tisdag idag haha, så har varit hemma några dagar, men inte orkat plugga. Cypern var as bra, 34+ grader varje dag, soligt och jätte fint! Vattnet och stranden var hur fint, klart och rent som helst. Har verkligen haft en jätte bra vecka där! Bilder kommer (om jag inte är för lat) men inte än för kameran är hos mamma och jag är hos pappa och på torsdag ska jag till mormor och morfars land till söndag/måndag sen ska jag tillbaka till pappa så vi får se! Men förhoppningsvis nästa vecka! 
 
Dessa dagar har jag bara slappat, sovit alldels för länge så idag vaknade jag vid 12, duschade och så har jag kollat ett avsnitt av Akward! Har inte kollat på säsong 3 så ska ta och göra det, kanske ska börja titta på Teen Wolf, har hört att den är bra! Har ju inget att kolla på när Glee och The Vampire Diaries har paus. 
Hade egentligen velat spela The Sims meeeen hittar inte den dumma senste skivan, Husdjur. Är inte helt 100 på vart den är men den borde vara hos mamma.. Så orkar inte dra dit så kan inte spela.. Surt. Har man den nedladdad på datorn borde man kunna spela utan skivan. 
 
Aja, nu ska jag dra och värma lite mat, hejdåå!


Hej!
Jag har nu återupptagit min novell/novellblogg efter att ha haft en ganska lång paus. Men nu är jag tillbaka och kapitel 4 av ''My new life'' ligger uppe på bloggen tsm med en ny fin design!
här kommer handlingen:
Novellen heter ''My new life'' och handlar om Carter Hamilton, en pojkflicka som är 16 år och som nu ska flytta från en bondgård hon växt upp på i Texas till Canada, detta kommer bli en spännande men samtidigt jobbig resa för Carter då hon nu ska byta ut sina boots och slitna jeans mot klackar och sminkväskan.
Det är i Canada hon för första gången i sitt liv kommer att uppleva ytligheten, lögnerna och dramat bland dagens tonårstjejer.
Något mer hon upptäcker är kärleken, det som vänder hela hennes värld upp och ner.
Men hur kommer det att gå? Kommer Carter förändra sig själv för att passa in bland alla de andra tjejerna eller kommer hon att förbli sig själv?

Gillar du Justin Bieber & fanfictions då är detta något för dig!!

2013-06-26 | 03:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback