Friday night

Hallå där! Hoppas alla haft en bta första dag på påsklovet! Det har jag iallafall! Jag har varit väldigt duktig idag och vaknade vid 9, och mellan 10-11 var jag och tränade på ett gym med Johanna! Kommer nog ha lite träningsvärk imorgon! ;) 
 
Kollade på Percy Jackson och åskviggen (tror jag den heter?), tyvärr var ju Let's Dance samtidigt men som tur är har jag en sådan bra TV att man kan starta om ett program och kolla från början, så just nu kollar jag faktiskt på Let's Dance! Heja Markoolio! :D 
 
Imorgon blir det också att vakna tidigt, ska vara hos mormor och morfar vid 12 och kommer vara där hela dagen och kvällen och fira påskafton! På söndag ska jag också upp tidigt och ska fira påskdagen med farmor! Under lovet har jag en del planer så det blir inte bara att sova hela dagarna! ;) Mycket plugg också *suck*.... 
 
Nej, nu ska jag kolla klart på Let's Dance och sedan kolla på det nya avsnitten av The Vampire Diaries och Glee! :) Godnatt, glad påsk och ha ett bra lov! Toodles!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback