Fyndiq.se

Sitter och kollar på Family Guy, super gammalt avsnitt och jag har ingen jäkla lust att kolla på det men husets dekoder krånglar så vi har bara 1an, 2an, 4an och 6an. Kul va? Verkligen. Tack gode gud att The Librarian visas på 6an, 1an igår, 2an idag och 3an imorgon, jag älskar dom filmerna. Så har något att se fram emot! 
 
Skolan funkar inte direkt bra för mig just nu haha, ganska försenad med 2 inlämningar, fått 2 mejl hem om försening till lektionerna och skoltrött som in i helvete. Don't get me wrong, jag älskar skolan men det är för mina klasskamrater, seriöst min klass är bäst. Jag älskar den och (typ) alla i den men jag orkar inte med läxor. Lektionerna klarar jag av men seriöst, 5-7 timmar i skolan 5 dagar/vecka räcker utan att få en jäkla massa läxor. Slapp idrotten denna vecka tack vare buffertdag och slipper idrotten nästa vecka också pga ett möte jag ska på så det är typ det bästa som händer just nu haha! (Det och att om 34 dagar ska jag se Justin Bieber och om 49 dagar One Direction!). 
 
Okej, nu ska jag kolla på en massa skal som jag hittat på fyndiq.se till Iphone 5 och se vilka mamma kan köpa till mig nästa vecka! ;) Byyyeee!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback