I'll do it.

Hello my lovely readers! Hur är det? Själv har man varit lite upptagen, mesta dels med skolan. Har varit rätt mycket de senaste veckorna, men idag är jag pluggfri! (Egentligen inte men glömt väskan med skoldatorn + böckerna hemma hos min syster....). Så, nu kan jag inte plugga på något så hade tänkt att bara skriva här lite snabbt och sedan kolla på en film! Vilken vet jag inte meeeen det får vi se! Har inte alla mina filmer på nya datorn (har jag breättat förresten att jag skaffat en ny dator?! Älskar den!) så har inte så mycket att välja mellan.. Men kanske har någon DVD ligger här nånstans i mitt rum som jag kan kolla på. Det löser vi! :)
 
Imorgon börjar jag ca 15 min tidigare än vad jag egenlitgen ska och det är för att min klass (skola?) ska på teater imorgon bitti! Om vad vette jag fan men skönare det än lektion! ;) Fredag också, super skönt! :D Dock ingen Vampire Diaries, en veckas väntan kvar! Samma för Glee.. :( 
 
Aja, nu ska jag plocka fram kläder till imorgon och fixa iordning allt sedan movie time! Godnatt!
 
 
¨¨¨¨¨¨
 
Grattis i efterskott till min farbror Tommy som fyllde 56 år den 2/3!
Grattis i efterskott till min kusin Thomas som fyllde 28 år den 5/3!
Grattis på födelsedagen morfar som fyller 71 år den 8/3! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback