Iron Man 2

 Gimmie blir för det mesta bra på bild, Alice int så mycket haha!
 
Sitter i soffan med pappa och de 3 tankar som går i huvudet just nu är: varför åt jag så jäkla mycket godis, min mobil dör och fyfasiken vad jävla snygg Robert Downey Jr är. Japp, denna lördagskväll består av godis, hundvakt & Iron Man 2! Aldrig fel med lite Robert Downey Jr på TV skärmen! ;) 
 
Haft en ganska så bra vecka, var med Mickis, Julia och Johanna igår och lugn dag idag! Imorgon ska jag till mamma men innan det ska jag kanske till farmor och så ska jag och pappa faktiskt övningsköra! Det ska bli kul! :D
 
Okej, nu börjar filmen igen så hörs sen!
 
PS. Skriver detta från mobilen så har ingen aning om hur stor bilden på Gimmie och Alice blev! (min hund och min fasters hund)! 


Iron man är faktiskt fett snygg :D längtar till trean!

2013-03-24 | 22:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback