Hot damn

Hallå! Herrejistanes vad det är varmt idag! Och jag sitter inne! Ska snart gå en långpromenad med min hund, idag igen :) Gick typ 2 timmar i onsdags!
 
Såå vad har hänt och vad kommer att hända i mitt liv?
  • Jag och några kompisar var på utomhusbion i fredags (en vecka sen) men tröttnade så var ute på stan hela natten 
  • Jag var på nyforsdagen, och senare på dagen var jag med samma kompisar och vi var med i Pride paraden och vi var på flaket! Sen var jag med dom även den natten ute på stan, var även på Balsta festival.
  • Jag var och kollade på min fasters nya valp som hon kommer få hem runt midsommar (labrador)
  • Har knappt haft skola veckan som varit, bara några få timmar sen har vi fått vara lediga
  • Är klar med allt i skolan iallafall, inga F här inte!
  • Varit i Sundbyholm med klassen i onsdags och igår med pappa, fyfan vad mygg!
  • Är ledig idag (fredag)
  • Är ledig på måndag, kanske tisdag
  • Även fast vi är lediga på måndag så ska vi gå och äta slagsta glass med svenskan!
  • Skolavslutning på onsdag, kanske gör något med några i klassen!
  • Åker till Cypern i 1 vecka på fredag (om en vecka)
  • Sen sommar i ca 10 veckor och jag ska göra allt och ingenting! :D 
De senaste typ 2 veckorna i mitt liv har varit väldigt bra och de kommande 11 veckorna i mitt liv kommer vara väldigt bra! ;) Wiho för sommar! 
 
Nej, nu ska jag fortsätta spela lite Wii sen ska jag ut med hunden! Hörs sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback