Ooops

Så, jobbig morgon jag fick! Jag vaknade, låg kvar i sängen alldeles för länge så klockan blev alldeles för mycket så jag stressar till skolan och DÄR, i skolan, så ser jag att jag är en fucking timme för tidig. Hela morgonen har jag inte sett att klockan var 08 istället för 09! FML! 
 
Men, tyck inte alltför synd om mig, sitter just nu i mitt klassrum och spelar One Direction och Justin Bieber i högtalarna ;) All alone, I know, mobbat men det är rätt skönt haha! Dom andra i klassen borde faktiskt komma snart för vi börjar om en halvtimme! Okej, ingen kommer komma förns om typ 20 min haha... Ahh mobbad... 
 
Aja, nu ska jag springa runt i klasrummet, ciao!


Hej! Vad jobbigt att du försvov dig! Iallafall jättefin blogg har du!

Kika gärna in på min och min kompis novell som handlar om Justin Bieber.

2013-05-09 | 20:49:25

Hatar när det där händer, har gjort en liknande sak förut, man blir så arg på sig själv :p

2013-05-13 | 19:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback