-

Okej det förra inlägget kanske blev lite konstigt. Men jag kände mig väldigt konstig. Jag har gjort det hela dagen. Och min mens är konstig och för några dagar sedan så hade jag jätte ont i magen. Skrev det i ett inlägg. Jag är bara rädd att det ska vara blindtarmen men mamma sa att det inte var det. Hon har opererat bort den så hon vet ju hur det känns. Men jag är ändå lite orolig. Fast jag gör väll en höna av en fjäder som alltid. (Ett talesätt som betyder att jag gör det större än vad det är) som när jag hade som mest ont i svanskotan så fick jag fram det till att det kunde vara en cancer tumör som tryckte på svanskotan så jag fick ont. Jag vet inte vad jag får allt ifrån haha. Kanske kollar på för mycket tv :p nej men jag mår inte bra bara. Ingen fara! Iallafall så bloggar jag från mobilen om ni undrar varför det kanske ser lite konstigt ut. Texten alltså. Och idag har jag som sagt varit hemma och gjort ingenting. Och sen typ 9 så kollade jag och pappa på pirates of the carribean 4. Den var okej. Lite annorlunda än dom andra. Okej men ska sova nu så godnatt! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback