I keep fighting but for what?

.
Melissa just nu :) (Får inte bilden att bli större)
.
.
Tjabbaa! Sitter just nu i mitt rum och skypar med lilla Melissa :) Hon spelar nåt spel och jag kollar sidor - men vi snackar samtidigt! Hon är så söt när hon koncentrerar sig på spelet och blir sur när hon dör eller någon gör fel! (Hon spelar något lame spel på datan, kommer inte ihåg vad det heter, har sett det en gång och det var urtrist men av någon anledning gillar hon det haha).
.
Idag har jag kollat på 2 filmer - Vampires suck -
Den var inte så bra, lite för överdriven och väldigt förrvirrande, men några grejer var skit roliga som i slutet när en Team Jacob slår ''Edward'' i huvudet och skriker Team Jacob BITCH! Hahahha ;) 2 eller 3/5!
Den andra filmen var Just Go WIth It (Min Låtsasfru) - Den har jag sett förut, och den är skit rolig! 5/5!
.
Imorgon så ska jag vara med Melissa, Qui och Sussi och vi ska till Å-festen! Det ska bli kul :D Men vi ska INTE åka några karuseller, hatar dom! Bra att MQ och Qui också gör det ^^
.
.


sofiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum, du fick ju inte ta kort på miiig !!!!!!!!!!!

2011-08-05 | 15:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback