Är det så svårt?!

.
Åhhhh, jag vill hitta en super bra, avslutad kasnke, Bieber novell. Jag har läst 100 stycken, braoch dåliga, såna som varit bra i början sen blivit skit dåliga och tvärtom, såna som Justin är elak i (läser en nu, en av mina favoriter, nämnt den förut - http://kidrauhlstorys.blogg.se/), såna där tjejen hatar Justin, sen älsakr honom, där hon är en riktig belieber, t.o.m en där justin var, fullt seriöst, bög. Jag tror även jag läst en tjej som var lesbisk som sen blev hetero för Justin. Men jag har läst så många och dom nya är inte bra, dålig skrivning, dålig handling, kopierat av en annan m.m. så det finns inga kvar! Bara dom jag läser nu, typ 4, 5 stycken är dom som ör bra. Det här skulle vara det längsta inlägget jag har om jag skrev alla jag har sparade. Och på en sida kan det vara upp till typ 6 olika noveller.
Åh så svårt livet kan vara ibland, I-lands problem eller vad haha?
.
MEN SNÄLLA, SNÄLLA : Om ni vet någon bra sida så skriv den, skit samma om ni kanske tror jag läst den förut säg, smsa, kommentera, mejla ([email protected]) om ni vet en bra sida. Om ni även vet någon bra Vampire diaries novell (helst där elena väljer damon ist för stefan) så säg gärna till!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback