Build a bridge and get over it

Ni skulle ha bilder på min dag idag, om inte min kära Michaela har så att man inte kan ta bilder från hennes blogg! Men ni får nöja er med några bilder på några söta figurer som kallas ''Cute Emo'' ;)
Jag älskar dom här figurerna! Tycker dom är skit söta haha, har måånga fler!
.
Idag har jag iallafall varit (som vanligt nu då) i skolan, haft en trevlig dag med mina vänner! Finns inte så mycket att säga om skolan egentligen. Efteråt så cyklade jag hem och lyssande på musik och satt vid datan sen kom pappa hem och då åkte vi och köpte kina mat (eller aa vietnamesisk mat då) på Vietnam Kök sen så köpte vi lite choklad på Ica! Nu kollar nog pappa på Charlies Änglar men jag tycker den filmen är dålig så jag satte mig vid datan!
.
Imorgon så är det äntligen fredaaaag! Kan inte förstå att en hel skolvecka redan har gått! Känns som  första dagen igår. Imorogn har vi hemkunskap också :o Fast kommer säkert bara prata om skolåret och laga mat eller baka nästa vecka, det gjorde iallafall 9D och dom ska laga frukost nästa vecka så vi gör säkert också det.
Åh! Och en till dålig grej med vårt schema! : Andra lektionen har vi HK (Hemkunskap) och direkt efter har vi lunch! Superb!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback