C.L.A.S.S = Come Late and Start Sleeping

Har nyligen kollat på Pirates of the Caribbean - Vid världens ände (alltså 3an) med pappa. Haha kollade på 4an igår och 3an idag :P Har inte gjort så mycket idag heller, bara tagit det lugnt.
.
Nyss kollade jag på en massa gamla bilder från när jag var halvliten (alltså typ 12 eller nåt).
Jag älskar att kolla på gamla bilder, från när jag var liten bebis till typ 5an eller nåt. Jag har 3 album fulla med bilder från när jag var jätte liten och hos mormor och morfar kankse jag har 3,4 st och jag måste ha kollat i alla dom minst 10 gånger var! Och så har jag en massa bilder från när jag och mamma har rest till olika ställen och då var jag ju inte heller så gammal, på dom flesta. Turkiet var ju nu 2010.
.
Och en tid jag saknar är :
.
.
Dagis! Haha ser ni mig? ;) Helt i rött på främsta raden med en ängel på tröjan haha. Ser ni hon bredvid mig och sen han med randig tröja efter? Emma och August - dom var mina bästa vänner på dagis :) Och August var det några år efter dagis också men sen slutade vi av någon anlednign. Men i våras fick jag reda på att han går på stålfors och jag har sett honom en gång och jag kände knappt igen honom, mamma visade mig i skol katalogen och hade hon inte gjort det hade jag aldrig vetat att det var han.
.
Haha oj vad jag hakade upp mig på det ;) Nej men ska kolla sidor nu så natti natti!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback